Jeg er en dedikeret og alsidig UX/UI-designer med en stærk baggrund inden for både spiludvikling og IT. Med erfaring i Unity, GoDot, Figma og Gimp, samt kompetencer i C# og JavaScript, bringer jeg en unik kombination af tekniske færdigheder og kreativitet til enhver rolle.

UX/UI-design spiludvikling programmering project management Tværfaglig samarbejde Kreativ Figma Unity Jira Confluence  

Opdateret 08. juli 2024
Min uddannelse
9
2021 - 2023

Cand.it. Medieteknologi og spil

IT-Universitetet, København

MSc i Games underviser i den praktiske og teoretiske viden om, hvordan computerspil bliver lavet, hvordan de skaber betydning og påvirker vores sociale interaktioner og samfund. Designsporet fokuserer på at udforske legende designmetoder og kræver ikke nogen tidligere programmeringsfærdigheder, men motivationen til at erhverve dem.
Uddannelsesområde: IT
Periode: september 2021 - juli 2023
7
2018 - 2021

BA i Digitale Medier og Design

IT-Universitetet, København

BSc'en fokuserer på at kombinere teknologi, design og samfundsmæssige indsigter for at opfordre til skabelse af meningsfulde digitale løsninger. Med vægt på analytiske tilgange og kritisk undersøgelse af teknologier, samt både teknologisk indsigt og praktiske færdigheder, herunder programmering af prototyper. Programmet involverer samarbejdsorienteret gruppearbejde og løsning af virkelige cases i samarbejde med virksomheder, hvilket fremmer professionelt engagement og operationelle færdigheder.
Uddannelsesområde: IT
Periode: august 2018 - juli 2021
8
2012 - 2015

Anden erhvervsuddannelse

Syddansk Erhvervsskole Odense-Vejle, Boulevarden 36

Uddannelsen har givet mig en omfattende viden om ernæring og sundhed samt praktiske færdigheder i madlavning, der både smager godt og lever op til de gældende kostråd. Jeg har lært at tage ansvar for hele processen i et institutions- og produktionskøkken, herunder menuplanlægning, indkøb, opbevaring af fødevarer, tilberedning, anretning og oprydning efter måltider. Jeg har også tilegnet mig vigtig viden om hygiejne.

Under uddannelsen har jeg fået praktisk erfaring med at bruge køkkenudstyr til både tilberedning og opbevaring af mad samt metoder til at forlænge madens holdbarhed. Jeg har arbejdet med en bred vifte af råvarer og lært at tilberede måltider ved hjælp af nye produktionsmetoder, såsom fermentering.

Derudover har jeg opnået viden om bæredygtighed, økologi, madspild og affaldssortering, hvilket har styrket min forståelse af miljømæssige og sociale ansvar i forbindelse med madproduktion og -forbrug.
Uddannelsesområde: Fødevarer & Veterinær
Periode: juni 2012 - januar 2015
Min erhvervserfaring
2024 - 2024

UX/UI

Arbejdstilsynet

  • Konkret hjælpe med at teste prototyper sammen med brugere
  • Dokumentere testresultater
  • Designet forslag til forbedring af Arbejdstilsynets tilsyns systemer

  • Gennem min praktik har jeg lært at bruge design tools som FIGMA i et mere professionelt setting og skabte værdi for Arbejdtilsynet gennem mine design forslag. Derudover har jeg også været med til test designs og arbejdet tæt sammen med målgruppen.
    Arbejdsområde: Arkitektur & Design
    Periode: maj 2024 - maj 2024
    2023 - 2023

    Game designer

    Gamucatex

    At oversætte koncepter til player customization og udvikle dem til tekniske løsninger
    Analysere og præsentere forbedringer til brugeroplevelsen gennem UI og interaktion med spilleren
    Skrive design dokumentation til designforslag
    Prototyping og testning, kontrollere spillet for fejl

    Jeg lærte at teste og dokumentere softwarefejl samt at formidle designvisioner til et tværfagligt team. Udviklede koncepter og prototyper til potentielle spilelementer med fokus på spiller-tilpasning. Samarbejdede med fagfolk i industrien gennem idégenereringssessioner.
    Arbejdsområde: Arkitektur & Design
    Periode: september 2023 - oktober 2023
    Mine kompetencer
    Evner
    a/b test business model canvas c# co-design confluence design workshops figma gimp github godot high fidelity prototypeing html ixd - interaction design javascript jira low fidelity prototypeing maze miro personas philosophy of science player psychology processing python qualitative data analysis quantitative data analysis r raspberry pi r-studio semi-structered interview sketching spss sql storyboards structured interview think a loud test trello twine ui unity unstructured interview user journey ux video prototyping wireframes
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Deltidsjob Praktikplads Studiejob
    Arbejdsområde
    Arkitektur & Design Data & Analyse Internet & Multimedia IT - Hardware IT - Netværk & Telekomm. IT - Software Kommunikation, Media & SoMe Kunst & Kultur Marketing & Reklame Teknik
    Geografi
    Storkøbenhavn
    Kontakt mig!