Jeg er en selvstændig og ambitiøs medarbejder, der følger opgaverne til dørs. Jeg er glad for at lære, samarbejde og sætter en ære i at opbygge tætte tillidsrelationer til mine kollegaer. Jeg lægger vægt på et godt arbejdsklima, hvor alle føler sig godt tilpas og hvor alle bliver hørt. Jeg betragter mig selv som udadvendt, ærlig og an

Analytisk talstærk struktureret super kommunikator holdspiller lærenem kvalitetsorienteret udadvendt ansvarsfuld imødekommende social hårdtarbejdende  

Opdateret 02. december 2018
Min uddannelse
2016 - 2018

Cand.merc. Economics & Business Administration

Syddansk Universitet (SDU)

Uddannelsesområde: Samfundsvidenskab
Periode: august 2016 - juni 2018
2017 - 2017

Msc, Economics & Business Adm. – Change Management

Anden uddannelsesinstitution i udlandet

Master in management, Kedge Business School, Marseille - Frankrig
Fag: Internationail financial systems, Geopolitics and the world of business, Asian management, Cummunicating Corporate strategy, Country risk, creating and sustaining a successful enterprise
Uddannelsesområde: Samfundsvidenskab
Periode: august 2017 - december 2017
Min erhvervserfaring
2016 - 2017

Sales and customer advisor

Superdry ltd.

  • Preparation, refurbishment and opening of two stores in Stockholm and Copenhagen
  • Guide and advise customers on purchase
  • - Administration of incoming and outgoing stock
    Arbejdsområde: Rådgivning & Support
    Periode: juni 2016 - august 2017
    2013 - 2014

    Student assistant - finance

    TDC NET

  • Analysis of TDC / yousee business areas, products and systems
  • Preparation of financial analyses and reporting
  • - Data Registration in Excel
    Arbejdsområde: Data & Analyse
    Periode: februar 2013 - juni 2014
    2014 - 2014

    Sales Representative

    Humac A/S

  • Guide, advice and sales of apple products, accessories and insurance
  • Support in iOS operating system, iCloud and generally Apple tehnology
  • - Handling of stock and repair cases in Navision
    Arbejdsområde: Rådgivning & Support
    Periode: juli 2014 - april 2014
    2012 - 2013

    Meeting Coordinator

  • Telephone booking of customer meetings
  • Close contact with insurers
  • - Scheduling of meetings and registration of customers in databases
    Arbejdsområde: Bank & Forsikring
    Periode: januar 2012 - februar 2013
    Mine kompetencer
    Evner
    business administration controlling data analyse excel finansiel analyse forretningsudvikling innovation marketing navision power bi project management regnskab risikoanalyse spss statistik
    Sprog på arbejdsniveau
    arabisk dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob
    Arbejdsområde
    Administration Data & Analyse Indkøb Kommunikation, Media & SoMe Marketing & Reklame Politik & Samfund Rådgivning & Support
    Geografi
    Nordsjælland Storkøbenhavn Vestsjælland Østsjælland
    Kontakt mig!