Profil #227590

Erfaring i og viden om at styre nationale og internationale kommercielle aktiviteter, strategisk forretningsudvikling, og partnerskaber. Jeg har identificeret nye markedstendenser og optimeringsmuligheder, planlagt og aktiveret brands og marketingaktiviteter, fremsat henstillinger til ændret produktudbud, samt drevet kommercielle projekter.

initiativrig målrettet kreativ innovativ ihærdig social iværksætter teamplayer  

Opdateret 05. juli 2021
Min uddannelse
12
2018 - 2018

Kurser, efteruddannelse og andet

Cphbusiness - Copenhagen Business Academy

Digital Markedsføring
• Facebook & Sociale Medier
• Content Marketing
• Søgemaskineoptimering (SEO)
• E-mail marketing
• Google Ads
• Google Analytics
• Strategisk markedsføring
• Konverteringsoptimering
• Brugervenlighed
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: november 2018 - december 2018
2010 - 2012

BA i Marketing and Management Communication

Erhvervsakademiet København Nord

BA i Sports Management
• Sport og kulturelle events
• Partnerskaber og sponsorater
• Branding og markedsføring
• Forretningsledelse og markedsanalyse
• Sports jura
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: september 2010 - februar 2012
2008 - 2010

AP Marketing Management

Niels Brock Copenhagen Business College

Markedsføringsøkonom
• International markedsføring
• Forretningsudvikling
• Økonomi og statistik
• Organisation og supply chain management
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: september 2008 - maj 2010
2003 - 2006

Anden kort videregående udd.

Holbæk Handelsskole

HHX
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: august 2003 - maj 2006
Min erhvervserfaring
2021 - nu

Country Director Denmark

HALO Partnerships

Strategi/Markedsudvikling - Udvikler og etablerer strategiske og langsigtede kommercielle partnerskaber, der bringer rettighedshavere og brands sammen.
Arbejdsområde: Marketing & Reklame
Periode: januar 2021 - nu
2020 - 2020

Salgschef - Europa

  • Strategi - Udvikling og implementering af strategier og operationelle planer.
  • Markedsudvikling - Strategisk vurdere aktuelle markedstendenser for nye forretningsmuligheder og fremsætte henstillinger til ændret produktudbud.
  • Business Management - Skabe vækst via agenter, distributører, partnere og OEM-kunder samt vedligeholde og opbygge forretningsforhold.
  • • Marketing - Planlægning og eksekvering af marketingaktiviteter for at skabe synlighed og opmærksomhed om produkter og løsninger til internationale beslutningstagere.
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: november 2020 - december 2020
    2020 - 2019

    Senior Client Consultant

    Graduateland ApS

  • Portefølje Management - Opbyggede, konsulterede og plejede nære forbindelser med C25-virksomheder, key accounts og interessenter.
  • B2B - Strategisk behovsvurdering, kontraktforhandlinger og omsætningsvækst.
  • Employer Branding kampagner - Rådgav og supporterede virksomheder om hvordan de markedsfører og fremstår som en attraktiv arbejdsplads.

  • *Bedst performende konsulent med en omsætningsvækst på 34%.
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: maj 2020 - oktober 2019
    2016 - 2018

    Sponsor & Sales Manager

  • Management - 3 projektledere, 2 praktikanter og et branding team på 30 frivillige.
  • Strategi - Implementerede ny international partnerstrategi og optimerede processer i henhold til virksomhedens målsætning om at skabe omsætningsvækst.
  • Brand Activation – Udviklede den første brand manual og aktiverede alle brands.
  • Projektplanlægning - Designede og planlagde messer og kommercielle projekter.
  • Forretningsudvikling - Udviklede strategiske kommercielle partnerskaber og sponsorater samt forvaltede hele spektret af forretningsudviklingsaktiviteter.

  • *Solgte det næststørste sponsorat i IRONMAN Danmarks historie og indgik den mest værdiskabende barter-aftale.
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: marts 2016 - maj 2018
    2015 - 2017

    Co-Founder

  • Entreprenørskab - Skabte og udviklede konceptet og produktet.
  • Strategi - Definerede value proposition og udarbejdede en GTM-strategi til at specificere målgruppe og opnå konkurrencefordel.
  • Investering og fundraising - Præsenterede, pitchede og forhandlede med investorer.
  • Business Management - Skabte og etablerede strategiske partnerskaber.
  • Design – Udviklede hjemmesidens design og indhold samt marketingmaterialer.

  • *Modtog investeringstilbud og strategiske samarbejdsaftaler.
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: oktober 2015 - februar 2017
    2014 - 2016

    Founder

  • Entreprenørskab - Skabte og udviklede konceptet og organiserede eventen.
  • Management - 2 event managers og 15 frivillige.
  • Strategi - Udviklede en GTM-strategi der præciserede målgruppen, så konceptet kunne præsenteres og sælges til strategiske partnere, sponsorer og deltagere.
  • Brand & Marketing - Udarbejdede markedsføringsplanen og brandidentiteten.
  • Hjemmeside – Skabte, designede og administrerede hjemmesiden.

  • *Den danske fodboldunion (DBU) ønskede at etablere et strategisk samarbejde, og en sportsorganisation ville købe konceptet.
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: september 2014 - april 2016
    2013 - 2014

    Creative Partnerships and Sponsoring

    CPH DISTORTION

  • Strategi – Definerede, udviklede og etablerede den nye kommercielle forretningsstrategi med fokus på at skabe omsætningsvækst.
  • Brand Activation - Planlagde, udviklede og eksekverede aktiveringen for alle brands.
  • Forretningsudvikling - Udviklede nye kommercielle produkter og vedligeholdte stærke relationer med partnere, sponsorer og interessenter.

  • *Solgte det næststørste sponsorat i Distortions historie.
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: september 2013 - september 2014
    2011 - 2013

    Event & Sponsor Manager

  • Sponsorater - Udviklede og forbedrede forretningen og plejede kunderelationer.
  • Netværk – Planlagde rejser og netværksarrangementer for sponsorer.
  • Marketing & Kommunikation – Udarbejdede marketingsmaterialer for at opnå større synlighed og opmærksomhed.
  • • Event - Solgte, planlagde og koordinerede B2C og B2B golfarrangementer.
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: juni 2011 - august 2013
    Mine kompetencer
    Evner
    brand activation go-to-market strategi kommercielle aktiviteter konceptualisering markedsudvikling partnerskaber sponsorater strategisk forretningsudvikling
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob
    Arbejdsområde
    Arkitektur & Design Bank & Forsikring Data & Analyse Indkøb Internet & Multimedia IT - Netværk & Telekomm. IT - Software Kommunikation, Media & SoMe Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Organisation & Forening Projektledelse Rådgivning & Support Salg
    Geografi
    Nordsjælland Storkøbenhavn Sydsjælland & Øer Vestsjælland
    Lønønske
    50.000 DKK / måned
    Kontakt mig!