At kunne facilitere samarbejde, forstå reglerne og eksekvere opgaver til tiden er en gave – og dén gave har jeg. Jeg glæder mig til at være den oplagte kollega for jer. Jeg er en stærk, fleksibel teamspiller. Har solid erfaring med administration i både det offentlige og i det private. Min tilgang til opgaver er løsningsorienteret.

Opdateret 04. april 2019
Min uddannelse
2000 - 2002

Anden lang videregående udd.

Anden uddannelsesinstitution i udlandet

Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: oktober 2000 - juli 2002
Min erhvervserfaring
2018 - 2018

Kommunikationskonsulent

CityTekniq

Tidsbegrænset projektstilling
• Tog ansvar for udformning af pressemateriale (både digital og trykt presse)
• Tog initiativ til artikler i faglige magasiner
Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
Periode: september 2018 - november 2018
2017 - 2018

Kommunikationskonsulent

Næstved Museum

Tidsbegrænset projektstilling
• Tog ansvar for museets kommunikation på sociale medier (FB, Instagram, ect.)
• Tog initiativ til fotografering og billedproduktion af de løbende udstillingerne til SoMe
• Fotograferede aktiviteter og events i skoletjenesten
• Bistod med praktisk afvikling af publikumsarrangementer og interne arrangementer
• Stod for dialog med den lokale handlelsstand, vedr omtale og annoncering af løbende udstillinger
Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
Periode: november 2017 - marts 2018
2013 - 2017

AC Sagkoordinator / Sagsbehandler

NaturErhvervstyrelsen, Ministeriet for Landbrug og Fødevarer

• Team Skov: Behandlede komplicerede ansøgninger med skovarealer. Jonglerede både IT systemer og jura. Bygger bro mellem flere offentlige styrelser: NAER - SVANA (tidl. NST Naturstyrelsen). Mere skov i Danmark, tak!
• Team Randzoner: Sagsbehandlede landmænds ansøgninger for randzonekompensation. Det var dejligt at dele penge ud til folk, der ikke hælder gødning og gift i vores vandløb og søer. Havde fornøjelsen at undervise mine kolleger, i hvordan man håndterede sager med randzonekompensation.
Arbejdsområde: Administration
Periode: juli 2013 - august 2017
2012 - 2013

Webwriter and Retail Sales Responsible

by Groth Int. Aps.

• Stod for firmaets kommunikation på sociale medier
• Havde ansvar for fragt og logistik vedrørende Internet salget
• Aflagde rapport til produktionen: afdækkede kundernes kvalitative feedback
Arbejdsområde: Salg
Periode: august 2012 - juli 2013
2010 - 2012

Akademisk Redaktør og Akademisk medarbejder

Københavns Universitet (KU)

Editor on "Textile Production and Consumption in the Ancient Near East".
Editor of publication on "Wearing the Cloak: Dressing the Soldier in Roman Times".
Academic Assistant on 'DressID - Experimental Workshop on Textile Production in Lejre 23.-25. Aug 2010'.

• Arrangerede master-class i ansøgning for EU-Mobility Fellowship (Marie Curie post.doc), dekanatet bevilgede de ansøgte midler
• For at optimere udbredelsen af info om CTRs aktiviteter, tog jeg initiativ til at oprette en FB-account for centreret. Her opdaterede jeg løbende om CTRs udgivelser, events, publikationer og udenlanske gæsteforskere og lektorer. Tråden blev holdt meget stringent og faglig.
• Arrangør af seminarer og events, f.eks. udviklingsseminar på Sonnerupgaard Gods, samt praktiske workshops i Lejre for Internationale forskere
• Deltog i KOSMOS konferencen (april 2010) deltog i live-streeming (online) af konferenceindlæg og praktisk medarbejder
• Assisteret CTRs udenlandske gæsteforskere mht. boligsøgning, Borgerservice, sprogskole, etc.
• Redaktør på en del af centerets videnskabelige udgivelser
Arbejdsområde: Forskning & Udvikling
Periode: maj 2010 - juni 2012
2008 - 2010

Relocation Consultant

Team Relocations ApS

• Indstationering af nye udenlandske medarbejdere i danske firmaer
• Personlig assistent for afdelingens chef
• Udarbejdelse af ansøgninger om arbejds- og opholdstilladelser
• Arrangering og udførelse af boligsøgning og skolesøgning
• Udarbejdelse af lejekontrakter (særligt §11)
• Introduktion af medfølgende ægtefæller i netværk og grupper
• Deltagelse i Udlændingestyrelsens feedbackseminarer og netværksmøder vedrørende jura på området
• Udarbejdelse af PR- og salgsmateriale samt tilbud til firmakunder
Arbejdsområde: Human Resources
Periode: september 2008 - maj 2010
Mine kompetencer
Evner
• planlægning af konferencer og workshops administration – faglige udgivelser administration – hr indstationering eksekvering til tiden facilitering af samarbejde fleksibel mht arbejdstider god til at omsætte teori til praksis god til teksformulering imødekommende kommuniikation i øjenhøijde kørekort til privatbil (b) lærenem projekkoordinering projektadministration samarbejdsvillig talentfuld formidler vidensbegærlig og nysgerrig
Sprog på arbejdsniveau
engelsk svensk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Human Resources
Geografi
Storkøbenhavn
Kontakt mig!