Min passion ligger i den kommunikation der sker mellem mennesker - uanset platform. At budskaber leveres på den rigtige måde på det rigtige tidspunkt er af stor vigtighed for at en virksomhed trives, både intern forhold til medarbejderne og ekstern imod virksomhedens kunder - det er her jeg brænder for at være.

kommunikation kundeservice  

Opdateret 18. maj 2019
Min uddannelse
2006 - 2012

Cand.mag. i Kommunikation

Aalborg Universitet

Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: oktober 2006 - juni 2012
Min erhvervserfaring
2017 - nu

Traffic controller

IKEA A/S

  • Monitorering af daglig drift i henhold til KPI’er og målsætninger
  • Følge op og raportere på afvigelser ift. planlagt drift
  • Opdatere og tilrette medarbejderes arbejdstider og opgaver
  • Timekeeperfunktion i Customer Support (2017-2019)
  • - Feedback til teamledere ift. medarbejderes performance
    Arbejdsområde: Rådgivning & Support
    Periode: september 2017 - nu
    Mine kompetencer
    Evner
    callcenter intern kommunikaiton konflikthåndetering kundeservice timekeeping undervisning
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob
    Arbejdsområde
    Rådgivning & Support
    Geografi
    Nordsjælland
    Kontakt mig!