Jeg er administrativ stærk, struktureret og løsningsorienteret, og jeg tilstræber altid et anerkendende og ligeværdigt samarbejde med mine medmennesker. Jeg trives godt med at veksle mellem forskellige opgavetyper og balancerer fint praksis med konviniens. Jeg går langt for at sikre en professionel opgaveløsning med et problemknusende fokus.

Integritet Rog og balance Hjælpsomhed og fleksibilitet Et "no bullshit" mindset God humor og godt humør  

Opdateret 07. april 2024
Min uddannelse
1990 - 2022

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

Web og IT-relateret kurser

Hele Office-pakken, Adobe CD, Photoshop, Sitecore, Drupal, CMS
Uddannelsesområde: Teknik & Teknologi
Periode: december 1990 - december 2022
2022 - 2022

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

’Life Design’ – kreativ livs- og karrieremestring - Frederiksberg AC-Center v/Kirsten Bonde Sørensen (ph.d i strategisk design) fra Danmarks Medie & Journalisthøjskole (DMJX)

Life Design er en kreativ og designtænkende metode, som inddrager protreptiske øvelser (græsk dialogkunst) som afsæt til at dykke ned i, hvad der er vigtigt for den enkelte, og hvad man er god til, motiveret for at arbejde med og trives med. Jeg har fået uvurderlig viden om og værktøjer til, hvordan man kan styrke den refleksive tænkning, værdiafklaring og personlige og faglige udvikling. Life Design har givet mig en mere entrepreneuriel indsigt i egne og andres personlige og faglige potentialer som både tænkende og handlende medarbejdere.
Uddannelsesområde: Human Resources
Periode: september 2022 - november 2022
2022 - 2022

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

GDPR-koordinator & Persondataspecialist - Itucation

Som GDPR-koordinator med viden om ISO 27001, er jeg i stand til at arbejde professionelt med GDPR-Persondataforordningen. Jeg kan fungere som koordinator i virksomheder og herved bidrage til at sikre en lovmæssig implementering og en lovmæssige vedligeholdelse af de rammer, inden for hvilke, virksomhederne lovmæssigt kan optage og opbevare data. Samtidig er jeg klædt på til at kunne formidle status og regler til ledelse og kolleger.
Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
Periode: maj 2022 - juli 2022
2014 - 2019

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

AC-TILLIDSREPRÆSENTANT - Dansk Magisterforening

Uddannelsen som tillidsrepræsentant foregår løbende og giver, udover grundig træning i strategisk lønforhandling, også færdigheder i:

Personalejuridiske problemstillinger
Overenskomstfortolkning
Konflikthåndtering
Den professionelle samtale
Organisationsforståelse- og udvikling
Trivsel og samarbejde
Uddannelsesområde: Human Resources
Periode: september 2014 - november 2019
2018 - 2018

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

COACH - Fortuna Kurser og Coaching, København
Jeg har opnået indgående kendskab til, hvad coaching er og kan. Jeg har ved hjælp af de mest gængse coachingværkstøjer, trænet mine færdigheder i at bruge coaching som et effektivt redskab i min kommunikation og ikke mindst i den svære samtale.
Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: februar 2018 - april 2018
2010 - 2010

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

PROJEKTLEDER - Mannaz
Mannaz Projektlederuddannelse er en praksisorienteret uddannelse, som bygger på aktiv involvering og træning i forhold til den daglige virkelighed som projektleder. Undervisningen er en blanding af cases, pleneum og gruppearbejde, teori, øvelser og opgaver. Jeg har opnået direkte brugbar viden og alle de nødvendige værktøjer i ledelsen af projekter.
Uddannelsesområde: Administration
Periode: september 2010 - november 2010
10
2002 - 2006

Cand.comm.

Roskilde Universitetscenter (RUC)

Uddannelsesområde: Human Resources
Periode: september 2002 - december 2006
Min erhvervserfaring
2021 - 2022

KOMMUNIKATIONSKONSULENT

Virksomhedsnavn skjult

Midlertidig ansættelse som kommunikationsrådgiver og ansvarlig webredaktør med journalistiske skriveopgaver og interviews, herunder også tekster til de sociale medier, Opfinderrådgivningens og Inkubatorforløbets hjemmesider.
Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
Periode: maj 2021 - januar 2022
2014 - 2020

AC-TILLIDSREPRÆSENTANT

Virksomhedsnavn skjult

Jeg har haft stor succes med at håndtere det miks af opgaver, man som TR, med mange meldlemmer, skal løfte:

- Overenskomstfortolkning
- Jobrådgivning og løbende sparring om ansættelse, intern jobrotation, trivsel og sygemeldinger og
ikke mindst de svære samtaler om alt fra kompetenceafklaring, håndtering af personalekonflikter,
- personlige kriser til stof- og alkoholmisbrug.
- Løbende lønforhandlinger og de faste årlige lokallønsforhandlinger
- Supporterede ledelese i forbindelse med bl.a. både større og mindre omorganiseringer og
strukturændringer
- Rekruttering, ansættelsessamtaler (mange gange uden deltagelse af leder og med mandat til at
afgøre udfaldet) og on- and offboardingprocesser - jeg fungerede som en slags uformel talentspotter
- Samarbejde med diverse SU, MED, -og miljøorganisationen, og deltog herunder i HR-netværk om især
trivsels- og stressdagsordner

Det var især i det relationelle samspil - det vil sige den rådgivende funktion, konflikhåndteringen og forhandlingerne på mine medlemmers vegne - jeg tror, jeg havde størst succes. Det hændte aldrig, at jeg afsluttede en forhandling, hvor udfaldet ikke blev som planlagt. Og hvad mere kan man så ønske sig når et medlem spontant siger "du er verdens bedste TR"?
Arbejdsområde: Rådgivning & Support
Periode: september 2014 - november 2020
2014 - 2020

UDVIKLINGSKONSULENT

Virksomhedsnavn skjult

Stort set alle opgaver i HR-regi:

- Jobopslag og lønaftaler/ansættelseskontrakter, herunder projektforlængelser og opsigelser.
- Ansættelsessamtaler, rekruttering og onbordingprocesser.
- Udvikling og implementering af trivsels- og stressdagsordner
- Mægling og konflikthåndtering - den svære og den motiverende samtale.
- Koordinering af forandringsprocesser

Jeg havde endvidere et super godt samarbejde med forskellige ledere, hvor ledelsessparring/rådgivning var en stor del af min opgaveportefølje - især i forbindelse med rekruttering og udvikling af onboardingprocesser. Ledelsessparringen var endvidere ofte i forbindelse med udviklingen af trivselsmålinger og analysen af resutater, med efterfølgende udarbejdelse af handlingsplaner. Jeg har haft stor succes med at koordinere forandringsprocesser, så som medarbejderoverdrageelser, fysiske flytninger, implementering af nye systemer, og samtidig sikre medarbejderinddragelsen. Kompetenceudvikling var en del af organisationens vækststrategi, og i den forbindelse bidrog jeg til udviklingen af ledelsesværktøjer, så som MUS-koncept og rammerne for den strategiske kompetenceudvikling. Herudover deltog jeg enten som koordinator/projektleder i diverse tværgående netværk.

Kommunikation:

Alle mine opgaver rummede et grundlæggende krav om at gennemføre en redelig og letforståelig kommunikation, internt fra "gulv til loft", såvel som eksternt i kontakten med borgere, samarbejdspartnere og leverandører. Men herudover bestod min hverdag også af traditionelle kommunikationsopgaver:

- Webredaktør med ansvar for intern og ekstern kommunikation
- Løbende udvikling af enhedens kommunikationsstrategi
- Kommunikationskampagner -og planer.

Offentlig forvaltning:

Mine opgaver i denne sammenhæng bestod bl.a. af:

- Procesbeskivelser
- Sagsfremstilling
- Direktions- og TMU-indstillinger og notater
- Ansvarlig for enhedens forretningsgange

Jeg trivedes godt med en afvekslende arbejdsdag og mener, at jeg løste mine opgaver professionelt og succesfuldt. Det var f.eks. altid noget af en bedrift, hvis man kunne undgå at få en indstilling retur med røde overstregninger og kølige kommentarer. Det oplevede jeg kun én gang, da jeg første gang skulle skrive en indstilling.
Arbejdsområde: Rådgivning & Support
Periode: maj 2014 - november 2020
2009 - 2014

AC MEDARBEJDER

Virksomhedsnavn skjult

Center for Kunder var et nyoprettet center, som samlede de af forvaltningens enheder, hvis kerneopgaver var at forberede og opstarte driftsorganisationens grønne omstilling. Facility og Service var en nyoprettet enhed i Center for Kunder - i første omgang som pilotprojekt om arealoptimering og grønne drivliner, siden som en stabsenhed med ekspertviden. Jeg blev en del af enhedens opstart og videre udvikling, og min roller var at understøtte og supportere den nye leder med at drive og udvikle enheden. Min erfaring som generalist, blev både anvendt og udviklet - i hovedsagen fungerede jeg med succes som enhedens blæksprutte og vidensbank, og lærte utroligt meget om ledelse og selvledelse, ikke mindst.

Mine primære opgaver var dog som enhedens kommunikationsansvarlige, projektledelse, teamledelse og PA-assistance for nærmeste leder.

Jeg projektstyrede implementeringen af en ny telefoniplatform i Teknik- og Miljøforvaltningen og styrede netværkssamarbejdet bag en vellykket afvikling af fastnettelefoni og implementeringen af mobiltelefoni. Sideløbende var jeg teamleder for forvaltningens to receptioner og byggesags-arkivet/Københavns Kommune. Jeg oprettede og vedligeholdte endvidere enhedens hjemmesider, både på det interne såvel som på det eksterne netværk.

Vi lagde ud med at være 15 medarbejdere, inkl. leder, og endte med at være 75. At være med til at starte en afdeling op, som den dag i dag er et etableret og prestigefyldt område, med stor politisk bevågenhed, er et stort privilegium og intet mindre end virkelig morsomt.
Arbejdsområde: Rådgivning & Support
Periode: januar 2009 - marts 2014
2007 - 2009

KONTORFUNKTIONÆR - SAGSBEHANDLER

Virksomhedsnavn skjult

Mine hovedopgaver var:

- Fysisk, skriftlig og telefonisk sagsbehandling efter Forvaltningslovens bekendtgørelse.
- Rådgivning om og formidling af Færdeselsloven og Færdselsloven Parkering, herunder fysisk og
telefonisk borgerrådgivning-og service.
- Skriftlige og mundtlige klager visiteredes videre til juraafdelingen, som alene havde
annulleringsautorisationen
- Håndterede ligeledes skriftlige henvendelser fra jurister (som henvendte sig på vegne af en borger)
og turister, som ikke havde kendskab til dansk færdsels- og/eller parkingslov.

Sidstnævnte var en opgave som formaliseredes ved en tilfældighed, da man bad mig om at håndtere et svar til en jurist, som på vegne af en engelsk turist, rettede henvendelse om en p-afgift. Der afslørede sig samtidigt et behov for kompetencer indenfor både den aktuelle lovgivning, (fremmed)sprog, formidling og skriftlig formidling generelt. Jeg trivedes godt med opgaven, og den gav mig nyttig og praktisk indsigt i og interesse for fortolkning af love, anordninger og bekendtgørelser, og ikke mindst i, hvorledes der tænkes og kommunikeres på "jurasprog".
Arbejdsområde: Administration
Periode: september 2007 - marts 2009
2001 - 2002

ADMINISTRATIV MEDARBEJDER

Virksomhedsnavn skjult

Bedriftssundhedstjenesten fungerede dengang som en konsulentvirksomhed med ekspertise i fysisk og psykisk arbejdsmiljø. Jeg var ansat i en deltidsstilling i sekretariatet med sekretær -og receptionsopgaver, herunder servicering af kunder, gæster og kolleger, skriveopgaver, brev- og tekstkorrektur og fremstilling af præsentationsmapper for konsulenter.
Arbejdsområde: Administration
Periode: august 2001 - marts 2002
1992 - 1995

FREELANCE MEDARBEJDER

Virksomhedsnavn skjult

Markedsføring, kunderådgivning, kundepleje, kundeansvarlig.
Arbejdsområde: Administration
Periode: juni 1992 - maj 1995
1991 - 1992

ORDREBEHANDLER

Virksomhedsnavn skjult

6 måneders vikariat i kopimaskinefirma i ordreafdeling, som kontorfunktionær, med kundebetjening, modtagelse og ekspedering af ordre.
Arbejdsområde: Administration
Periode: november 1991 - maj 1992
1992 - 1991

KONTORFUNKTIONÆR

Virksomhedsnavn skjult

Telefonisk rådgivning til erhvervskunder (forsikringsgennemgang) .
Administartion af erhvervskundeportefølje og booking af mødeaftaler for forsikringsagenter.
Arbejdsområde: Administration
Periode: juni 1992 - oktober 1991
Mine kompetencer
Evner
analytisk og kreativ tænkende forhandlings- og løsningsorienteret kommunikerer professionelt og helhedsorienteret netværks- og releationsskabende proces- og driftsstærk med et stort servicegen
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk norsk svensk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Human Resources Projektledelse Rådgivning & Support
Geografi
Storkøbenhavn
Kontakt mig!