Jeg skaber synlighed, engagement og resultater gennem målrettet storytelling, PR, sociale medier og interne kommunikationsformater. Højt energiniveau, kreativ og struktureret med evne til at drive flere projekter parallelt.

kommunikation marketing ai sociale medier marketing branding  

Opdateret 20. oktober 2025
Min uddannelse
2014 - 2018

BA i Retorik

Københavns Universitet

Sidefag: sprogpsykologi og innovation & iværksættelse
Januar 2018
  • Avanceret kommunikationsanalyse, strategi og virksomheds- og målgruppekommunikation.
  • • Projektstyring, branding og analyse: Udvikling og implementering af løsninger i Tal Ungt, Ringkøbing-Skjern kommunes branding og intern organisationsanalyse af Halifax.
    Uddannelsesområde: Humaniora
    Periode: september 2014 - januar 2018
    Min erhvervserfaring
    2025 - 2025

    Kommunikations- og marketingspecialist

    COLO A/S

    Virksomhedspraktik
  • Udviklede og eksekverede digital strategi og SoMe-plan, optimeret til leadgenerering og engagement.
  • Resultater: +351% søgevisninger og +307% indholdsvisninger på LinkedIn.
  • Producerede tekst, grafik, foto og video, som styrkede brandets digitale tilstedeværelse.
  • • Intern kommunikation og støtte/rådgivning til ledelse ift. employer branding
    Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
    Periode: februar 2025 - maj 2025
    2019 - 2024

    CEO | Selvstændig virksomhedsejer

    Aya Vedige

  • Fuldt ansvar for kommunikation, markedsføring, PR, booking, content og events. Analyse og optimering af performance på kommunikations- og content-indsatser.
  • Opbygning og eksekvering af brand- og kommunikationsstrategier inkl. copywriting, korrektur og storytelling.
  • Planlægning og produktion af content til digitale og trykte medier, pressemeddelelser og kampagner. • Resultater: over 10.000 visninger på SoMe-content og stor PR-reach: DSB, DR, Det Kongelige Bibliotek og internationale medier.
  • Produktion af grafik, layout og videomateriale; opbygning af medierelationer og.
  • Erfaring med samarbejde med kreative teams, eksterne partnere og ledelse.
  • Stærk forståelse for delegation og prioritering af opgaver
  • • Koordinerede events og sponsorater på over DKK 200.000, inkl. SPOT Festival (2024) og Salling rooftop (2024), med direkte effekt på engagement og leads.
    Arbejdsområde: Kunst & Kultur
    Periode: februar 2019 - december 2024
    Mine kompetencer
    Evner
    ai branding kommunikation marketing pr social medier storytelling
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk spansk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Freelance Fuldtidsjob
    Arbejdsområde
    Human Resources Kommunikation, Media & SoMe Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Projektledelse
    Geografi
    Midtjylland Østjylland (Aarhus)
    Kontakt mig!