Brand strateg, der skaber masser af marketing aktiviteter, relevant og kreativ kommunikation og stærke koncepter, der gør en forskel i markedet og skaber forretnings resultater. Er teamplayer, tænker ud af boksen, analytisk, arbejder konstruktivt og struktureret, visuelt stærk, netværker og samarbejder med mange interessenter.

Brand strategi branding marketing kommunikation koncept projektledelse handlekraftig digital content visuel identitet brand identitet uddannelse change management innovation brand activation analytisk udvikling eksekvering og implementering  

Opdateret 28. oktober 2019
Min uddannelse
1990 - 1995

Cand.merc.

Copenhagen Business School - CBS

Fokus er marketing, kommunikation og strategi.
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: januar 1990 - december 1995
Min erhvervserfaring
1996 - nu

Brand strateg I MarketingI Kommunikation I Branding I Projektledelse

Carlsberg, Arla, Velux, Danone, Coloplast, Reklame og kosulentvirksomhed

Diverse ledelsesroller med strategiske, administrative og operationelle opgaver indenfor marketing, kommunikation, brand management, branding i FMCG, BtC og BtB på det danske og globale markeder.
Arbejdsområde: Marketing & Reklame
Periode: februar 1996 - nu
Mine kompetencer
Evner
brand og kommunikations koncepter branding content digital og analog marketing facilitering produktinnovation produktlancering projektledelse fra a-z strategisk marketing og kommunkation udvikling og eksekvering af marketing kommunikation undervisning visuel identitet
Sprog på arbejdsniveau
dansk modersmål englsk flyden og koncernsprog fransk gynasium svensk erfaring tysk erfaring
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob Vikariat
Arbejdsområde
Kommunikation, Media & SoMe Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Projektledelse Undervisning
Geografi
Nordsjælland Storkøbenhavn
Kontakt mig!