Mine spidskompetencer er klar og tydelig kommunikation samt professionel og nærværende service. Mit mål er altid at sætte mig i kundens sted, fremstå professionelt og skabe tryghed. Jeg er fagligt stolt og lægger derfor vægt på tydelighed og enkelhed i hele processen – fra planlægning til levering.

Opdateret 07. januar 2020
Min uddannelse
1995 - 2002

Cand.comm.

Roskilde Universitetscenter (RUC)

Uddannelsesområde: Sprog, Media & Kommunikation
Periode: oktober 1995 - januar 2002
Min erhvervserfaring
2006 - 2019

fuldmægtig

Gjensidige

Kunderådgivning og sagsbehandling, samt ansvarlig for håndtering af klagesager, herunder b.la.:
• sagsbehandling af rutineprægede opgaver. Daglig drift, rådgivning, telefonbetjening, prioritering, struktur, selvkørende, samarbejde og sparring.
• kunderådgivning, at kommunikere klart og enkelt til kunderne og møde kundernes behov, dette kræver nærvær og indsigt i målgruppen
• at rådgive, sparre og samarbejde med kolleger og andre interessenter omkring sikring af kvalitet og håndtering af konflikter i sagerne og derigennem finde løsninger, der skaber værdi for virksomheden og kunderne. Kan begå mig i en feedbackkultur, hvor samarbejde udgør en vigtig del af arbejdsprocessen
• at være i besiddelse af en god evne til at sætte mig ind i ny viden og praksis, hvilket sikrer høj kvalitet i min sagsbehandling. Jeg er garant for høj faglighed, og jeg tager ansvar for mine arbejdsopgaver
• mægling/konfliktløsning med utilfredse kunder, kolleger og eksterne samarbejdspartnere. Min tilgang til kunderne er tillidsskabende og nøgtern, hvilket gør, at jeg kan løse konflikter.
• at håndtere sager med stor kompleksitet, hvilket kræver overblik, sans for detaljer og selvstændighed

Ansvarlig for kommunikationen i afdelingen for ejerskifteskade, herunder:
• at udarbejde og vedligeholde afdelingens standardskrivelser, brevskabeloner og autotekster i tråd med virksomhedens skrivepolitik. Sikring at et kundevenligt slutprodukt samt procesoptimering for virksomheden
• at udarbejde svar til utilfredse kunder på de sociale medier (Trustpilot og Facebook). Dette kræver en analytisk tilgang og en klar fornemmelse for kunde og virksomhed
• at assistere og uddanne kolleger i at skrive klart, enkelt og korrekt i tråd med virksomhedens skrivepolitik
• små procesoptimerings-projekter. For eksempel: nudging-projekt med henblik på at få kunderne til at anmelde skader online. Opbygning af en OneNote notesbog til sikring af information- og videndeling i afdelingen og et projekt med det formål at forbedre vores score på trustpilot.
Arbejdsområde: Administration
Periode: august 2006 - november 2019
Mine kompetencer
Evner
feedback forhandling formidling kommunikation konflikthåndtering kunderådgivning mægling projektarbejde projektkoordinering projektstyring sagsbehandling samarbejde skriftlig kommunikation sociale medier sparring
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Administration
Geografi
Nordsjælland
Kontakt mig!