Økonomistyring og ledelse er mit fokus. Jeg har mere end 25 år erfaring inden for økonomi, personale, IT, facility management, og andre administrative områder. Dog hovedsagligt med rapportering og controlling.

Integritet resulatorienteret analystisk fleksibel åben  

Opdateret 03. december 2021
Min uddannelse
1990 - 1992

HD (R)

Copenhagen Business School - CBS

HD-Regnskab
Uddannelsesområde: Økonomi & Revision
Periode: oktober 1990 - maj 1992
1980 - 1983

HA

Copenhagen Business School - CBS

Uddannelsesområde: Administration
Periode: september 1980 - juni 1983
Min erhvervserfaring
2013 - 2020

Forfatter/Udgiver

Forfatter/Redaktør af et månedligt digitalt magasin. Udgav bøger. Freelance forfatter af artikler. Holdt taler, præsentationer, og lavede interviews. Medarrangør af udstillinger, konferencer, koncerter, etc. Deltog i dokumentarfilm til TV. Arbejdede med sponsorer (bevillinger) på projekter.
Generel administration og bogholderi. Rapportering til myndigheder.
Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
Periode: april 2013 - februar 2020
2011 - 2013

Business Support Manager

Coloplast

Ledelse af 8 medarbejdere. Ansvarlig for alle administrative funktioner.
• Opgaver indenfor Økonomi – Ledelse af bogholderi/regnskab; udarbejdelse af intern/ekstern rapportering; udarbejdelse af budget og løbende forecasts. Projektstyring ifm. introduktion af nye produkter og cost-controlling. Beregning og bogføring af afskrivninger, hensættelser, interne allokeringer, etc. Månedsafslutning. Rapportering i.f.t. KPI.
• Jura – Salgskontrakt kontrol; administration af kontrakter.
• HR: Udførte interviews, ansættelseskontrakter, afskedigelsesproces, opdatere HR IT-system
• IT: Indkøb af HW/SW og forbrugsmaterialer, serviceaftaler, bruger-support.
• Salg - Deltagelse i offentlige tilbud; salgsordre/fakturering.
• Logistik – Månedlig forecast af salgsordre, bestilling af produkter, arranger transport af produkter fra producent til lager; fremsendelse af produkter til kunder
Arbejdsområde: Økonomi & Forvaltning
Periode: juni 2011 - marts 2013
1994 - 2010

Regional Financiel Controller

Det Norske Veritas

• Ledelse af administrative funktioner.
• Konsolidering af rapportering fra flere lande og videre rapportering til hovedkontor.
• Projektstyring og rapporting på større projekter.
• Kontinuerligt vurder udvikling i resultater i forhold til planer og budget, og anbefale forbedringsmuligheder.
• Implementering af interne kontroller. Planlægning og udførelse af interne audits.
• Træning af både ledere, lokale controllers og regnskabsmedarbejdere.
• Sparringspartner og rådgiver for regionalchefen og for lokale ledere.
Arbejdsområde: Økonomi & Forvaltning
Periode: februar 1994 - juli 2010
Mine kompetencer
Evner
budgettering controlling ledelse planlægning rapportering regnskab
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Administration Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning Organisation & Forening Topledelse Økonomi & Forvaltning
Geografi
Storkøbenhavn
Kontakt mig!