Som person er jeg detaljeorienteret, men bevæger mig også op i helikopterperspektivet, når opgaven kræver det, kan bevare overblikket, er vellidt og yder gerne en ekstra indsats for at overholde deadlines. Jeg bidrager desuden konstruktivt til faglige diskussioner på f.eks. sagsgange og processer, og jeg bidrager til et godt socialt arbejdsmil

Struktureret Overblik Omstillingsparat Detaljeorienteret  

Opdateret 14. juli 2020
Min uddannelse
2017 - 2020

Master

Syddansk Universitet (SDU)

Master i Virksomhedskommunikation
Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: februar 2017 - juni 2020
2003 - 2016

Bachelor of Arts - Int. Business Communication

Aarhus Universitet

Bachelor i International Virksomhedskommunikation (engelsk og kommunikation)
Uddannelsesområde: Sprog, Media & Kommunikation
Periode: juni 2003 - januar 2016
2010 - 2012

Anden erhvervsuddannelse

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

Kontoruddannelse i Offentlig Administration
Uddannelsesområde: Administration
Periode: september 2010 - august 2012
Min erhvervserfaring
2017 - 2020

Senior Consultant

Deloitte

• Koordinering og afvikling af uddannelsesakademier (opstart af nye kollegaer) afholdt i Spanien, Portugal, Italien og Danmark
• Trusted advisor/kontaktperson for Deloittes næststørste forretningsenhed, Consulting, der består af ca. 800 medarbejdere inden for følgende opgaver:
­ Budgettering, koordinering/afvikling af kurser, kursusudvikling, evalueringer og den samlede koordinering mellem HR Learning og Consulting
• Dataopsamling og analyse af data
• Support af læring på alle niveauer – fra nyuddannet konsulent til partner
• Koordinering og udvikling af kurser på tværs af organisationen i Danmark
• Koordinering og udvikling af kurser i de nordiske lande (inden for Consulting)
• Korrekturlæsning på engelsk og optimering af interne processer i HR Learning
Arbejdsområde: Human Resources
Periode: august 2017 - juni 2020
2015 - 2017

Programme Coordinator

Copenhagen Business School - CBS

• Koordinering og planlægning af studieåret i form af skema- og eksamensramme i tæt samarbejde med de faglige miljøer
• Koordinering af eksaminer
• Eksamensvejledning til danske og udenlandske studerende
• Ansvar for følgende uddannelser:
­ BSc BALC (japansk og kinesisk)
­ BSc + MSc BLC (engelsk, tysk og fransk)
Arbejdsområde: Administration
Periode: august 2015 - august 2017
2012 - 2015

International medarbejder + Legatadministrator

Københavns Universitet (KU)

• Vejledning til danske og udenlandske studerende vedrørende udgående mobilitet
• Koordinering og administration af udgående mobilitet
• Kommunikation med udenlandske universiteter i forbindelse med udvekslingsaftaler
• Koordinering og afvikling af bestyrelsesmøder samt velkomstprogrammet for nye internationale studerende
• Administration af legater
• Sagsbehandling og budgetafregning
• Behandling af meritter og forhåndsgodkendelser
Arbejdsområde: Administration
Periode: oktober 2012 - august 2015
2010 - 2012

Kontorelev i Offentlig Administration

SKAT (tolden)

• Kontrol af import og eksport af varer
• Personlig kundekontakt
• Sagsbehandling
• Varemærkeforfalskning
Arbejdsområde: Administration
Periode: september 2010 - august 2012
Mine kompetencer
Evner
event planning kommunikation kundeservice
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Administration Human Resources Kommunikation, Media & SoMe
Geografi
Storkøbenhavn
Kontakt mig!