Jeg værdsætter arbejdsopgaver, der indebærer koordinering, pleje af relationer samt eksekvering. Ansvar er en høj motivationsfaktor for mig, og jeg stræber efter at opfylde mine forpligtelser både fagligt og socialt. Jeg er åben og nysgerrig overfor andres kreativitet, som jeg finder spændende at bruge konstruktivt i det daglige arbejde.

event koordinator udadvendt proaktiv skruktureret ansvarsbevidst relationsledelse frivilligledelse teamplayer innovativ lærenem planlægning  

Opdateret 23. december 2020
Min uddannelse
10
2015 - 2017

Professionsbachelor, Innovation & Entrepreneurship

Ervhervsakademi - Lillebælt, Syddansk Erhvervsskole

Under uddannelsen blev jeg rustet til at arbejde med entreprenante processer med fokus på at omdanne ide til virkelighed, samt hvordan jeg ved ledelse af forandrings- og udviklingsprocesser kan skabe vækst.
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: august 2015 - januar 2017
9
2011 - 2014

BA i Medievidenskab

Syddansk Universitet (SDU)

Min BA i Medievidenskab har givet mig et bredt kendskab til mediernes rolle i samfundet, og hvordan vi kan bruge dem.
Med et tilvalg i Marketing, Branding og Kommunikation styrkede jeg mine kompetencer i at arbejde strategisk og praktisk med marketing og kommunikation i erhvervslivet.
Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: august 2011 - juni 2014
Min erhvervserfaring
2019 - 2020

Projektleder

ShowTech

ShowTech er totalleverandør af oplevelser i alle størrelser. Med specialiserede medarbejdere inden for alle grene af eventuniverset leverer ShowTech komplette tekniske løsninger inden for en bred vifte af oplevelser i form af konferencer, koncerter, festivaler, teater og messer m.m.
ShowTech beskæftiger 26 in house medarbejdere samt en lang række freelancere. Min nærmeste reference er Direktør Jan Marcher.

Arbejdsområder:
  • Projektledelse
  • Account management og relationsledelse
  • Tilbudsgivning og udlejning af udstyr
  • Salg, forhandling og udarbejdelse af kontrakter
  • Eventplanlægning og -afvikling
  • Servicering af B2B og B2C kunder

  • Resultater:
  • Planlægning og afholdende af flere kendisbryllupper i millionklassen
  • Opstart at fast samarbejde med eventvenues
  • Planlægning samt afvikling af lanceringer, personalefester, konferencer m.m. for importører og forhandlere af luksus- og superbiler
  • - Udarbejdelse af flerårig kontrakt med landsdækkende sportsevent
    Arbejdsområde: Marketing & Reklame
    Periode: maj 2019 - november 2020
    2018 - 2019

    Eventmanager

    SYLVESTER & CO ApS

    Med subbrandet Nordic HR Conferences er Sylvester & co Nordens førende kursus- og konferencevirksomhed inden for HR og rekruttering. Sylvester og co arbejder med B2B kunder, sponsorere og talere både nationalt, nordisk og internationalt. Virksomheden beskæftiger 5-10 medarbejdere. Her refererede jeg direkte til den administrerende Direktør.
    Bemærk: Jeg søger videre, da virksomheden har nedlagt alle konferenceaktiviteter grundet økonomiske omstændigheder, og hermed nedlægges stillingen pr. marts 2019. Kontakt evt. Administrerende Direktør, Christian Sylvester, for yderligere uddybning.

    Arbejdsområder
  • Projektledelse
  • Eventmanagement og eventafvikling
  • Kommunikation og markedsføring på dansk og engelsk
  • Key Account manager for Oracle, Visma Enterprise, CatalystOne, IBM m.f.
  • Servicering af B2B kunder i Danmark, Sverige, Norge og Finland.
  • Salg, forhandling og kontrakthåndtering
  • Rekruttering og personaleledelse
  • Fakturering og bogføring i e-conomic

  • Resultater
  • 100% opnået sponsorbudget
  • Succesfuld afvikling af nordiske konferencer for 200-400 gæster
  • Hvervning af new bizz kunder i Tyskland, Holland, England og Schweiz.

  • Reference
    Christian Sylvester, Administrerende Direktør hos Sylvester & co.
    Citat, Christian Sylvester: Trine har leveret fremragende resultater og holdt en høj motivation, på trods af hun nu sidder i en opsagt stilling. Hun har en meget professionel indstilling til sit arbejde, hvilket tydeligt ses på budgetterne samt de relationer hun har opbygget.
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: september 2018 - marts 2019
    2017 - 2018

    Event- og frivilligfundraiser

    Ungdommens Røde Kors

    Ungdommens Røde Kors er Danmarks største humanitære ungdomsorganisation. Hos Ungdommens Røde Kors arbejder 50-70 medarbejdere og 5000 frivillige for at sikre en bedre fremtid for udsatte børn og unge.
    I min stilling arbejdede jeg hovedsageligt med nationalt og lokalt fokus. Indledningsvis refererede jeg til Fundraisingchefen og senere til Kommunikations- og Fundraisingchefen.

    Arbejdsområder:
  • Projektledelse
  • Event management og afvikling
  • B2B salg og relationsdannelse
  • Frivilligledelse og frivilligrekruttering
  • B2C markedsføring
  • Konceptudvilking

  • Resultater:
  • Ny fundraisingstrategi med udgangspunkt i events og inddragelse af frivillige.
  • Stærkt og indtægtsgivende samarbejde med blandt andet Northside, Tinderbox og Roskilde Festival.
  • Forbinde Røde Kors og Ungdommens Røde Kors gennem et samarbejde, der forøgede begge parters indtægt på genbrugstøj.
  • Rekruttering af flere hundrede nye projekt- og helårsfrivillige.

  • Referencer:
    Kasper Skov, tidligere Fundraisingchef hos Ungdommens Røde Kors
    Line Holten Sichmann, Kommunikations- og Fundraisingchef hos Ungdommens Røde Kors
    Citat, Line Holten Sichmann: Trine er typen, der rykker usædvanligt hurtigt på sine opgaver. Både når det gælder effektiv eksekvering af arrangementer og stærk relationsopbygning.
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: januar 2017 - august 2018
    2016 - 2017

    Innovationsunderviser

    Odense Kommune

    UngSyd er en af Odenses tre daværende ungdomsskoler, som i dag er sammenlagt under UngOdense. Skolen tilbyder skoleundervisning, valgfag fritidsundervisning og udenlands-ture.
    Jeg underviste lokale 6.-8. klasser i faget Innovation og Iværksætteri. Min nærmeste leder var Afdelingsleder, Jan Michael Hansen.

    Arbejdsområder:
  • At undervise og videreformidle min viden indenfor innovation og iværsætteri
  • Fremstilling af undervisiningsmateriale
  • Planlægning af gæsteforelæsere og studieture

  • Resultater:
  • Inspirere flere unge til at arbejde med iværksætteri og tænke innovativt
  • - Motivere samtlige elever til at stille op ved Danish Entreprenurship Award
    Arbejdsområde: Undervisning
    Periode: maj 2016 - maj 2017
    2016 - 2016

    National eventpraktikant

    Ungdommens Røde Kors

    I min stilling arbejdede jeg nationalt og lokalt med frivillige fordelt over hele landet. Jeg refererede indledningsvis til Udviklingskonsulenten i Odense og efter 3 måneder også til Fundraisingchefen i København.
    Efter min praktiktid blev jeg projektansat i en nyoprettet stilling og herefter fastansat.

    Arbejdsområder:
  • Eventplanlægning og eventafvikling
  • Frivilligrekruttering og Frivilligledelse
  • Konceptudvikling
  • Interessenthåndtering
  • Sponsorsalg
  • Undervisning

  • Resultater:
  • Oprettelse af 4 nye eventgrupper bestående af nye frivillige i Aalborg, Aarhus, Odense og København.
  • Udgivelse af drejebog om planlægning af indtægtsgivende events til brug for frivillige landet over.
  • Indgåelse af eksterne samarbejdsaftaler med Heartland, Askovfonden KBH+ Projektakademi, Røde Kors, Dansk Retursystem m.f.

  • Reference:
    Brian Lindskov Larsen, tidligere Udviklingskonsulent for Ungdommens Røde Kors.
    Citat, Brian Lindskov Larsen: Trine har demonstreret stor indsigt i eventproduktion, ledelse og organisering og har haft en sjælden evne til at lave succesfulde produktioner med både økonomisk afkast og glade gæster og frivillige.
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: april 2016 - december 2016
    2015 - 2016

    Event- og Marketingkoordinator

    Grower’s Cup - Coffeebrewer Nordic A/S

    Coffeebrewer Nordic fremstiller en kaffebrygger med single estate specialty coffee, som giver samme oplevelse som stempelkandekaffe.
    Virksomheden sælger til et internationalt marked. I min stilling refererde jeg til virksomhedens CEO, Ulrik Skovgaard Rasmussen.

    Arbejdsområder:
  • Ledelse af Junior Brand Ambassadører
  • Etablere eksterne samarbejdspartnere og salgskanaler
  • Planlægning og afvikling af Markedsføringsevents
  • SoMe markedsføring

  • Resultater:
  • Deltagelse på Leading European Trade Show of the Promotional Product Indus-try i Düsseldorf
  • Rekruttering af Junior Brand Ambassadører
  • - Udvidelse af Kaffebryggerens salgskanaler på Fyn
    Arbejdsområde: Marketing & Reklame
    Periode: maj 2015 - juni 2016
    2013 - 2013

    Webudvikler, praktikant

    TV2/FYN

    TV2/FYN havde i 2013 det næst højeste seertal ud af de i alt syv TV2-regioner.
    Jeg arbejdede her i forbindelse med kommunalvalgkampen 2013, og min nærmeste ledere var Nyhedschef, Jakob Risbro, og Webredaktør, Frank Weirsøe.

    Arbejdsområder:
  • Opbygning og udvikling af valgsektionen på tv2fyn.dk
  • Opdatering af nyhedsstrømmen på tv2fyn.dk
  • Dataindsamling og dataformidling
  • Interview og nyhedsopbygning

  • Resultater:
  • Interaktiv valgguide
  • Udbredelse af politiske valgbudskaber

  • Referencer:
    Jakob Risbro, Nyhedschef, TV2/FYN
    Frank Weirsøe, Webredaktør, TV2/FYN
    Citat, Frank Weirsøe og Jakob Risbro: Trine har en stor de af æren for, at TV2/FYNs valgguide blev en succes for både kandidater og vælgere.
    Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
    Periode: september 2013 - november 2013
    Mine kompetencer
    Evner
    crm evenetplanlægning event eventafvikling eventmanagement facilitering fundraising key account management kommunikation kundeservice markedsføring projektledelse relationsledelse relationsskabende salg salg sociale medier some markedsføring teambuilding teamledelse undervisning
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Deltidsjob Event Fuldtidsjob Vikariat
    Arbejdsområde
    Kommunikation, Media & SoMe Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Projektledelse
    Geografi
    Fyn Storkøbenhavn Vestsjælland
    Lønønske
    28.000 DKK / måned
    Kontakt mig!