Erfaren og dedikeret Salesforce specialist med flere års erfaring med at udvikle og implementere initiativer, der understøtter og optimerer virksomhedens processer, arbejdsgange og digital platform for at øge effektiviteten i salgs-, kundeservice-, marketing- og økonomiafdelingen.

Salesforce Product owner Digital transformation Salgs og kundeservice processer CRM specialist Applikation owner  

Opdateret 03. juli 2021
Min uddannelse
8
1999 - 2002

Cand.merc. økonomisk markedsføring

Copenhagen Business School - CBS

Linien Økonomisk markedsføring er en afsætningsøkonomisk uddannelse, der giver indsigt i de økonomiske og markedsføringsmæssige problemer, der naturligt optræder i relation til udvikling og markedsføring af produkter og serviceydelser. Det har givet mig såvel ledelsesmæssig som praktisk kompetence inde for bl.a. strategisk og taktisk markedsføringsplanlægning, økonomisk styring af markedsføringsaktiviteterne samt indsamling, analyse og anvendelse af markedsdata.

Kandidatafhandling: “Skandinavisk Press - Brand building på markedsspacen”
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: august 1999 - juni 2002
1997 - 1999

BSc. Business Administration

Roskilde Universitetscenter (RUC)

Den erhvervsøkonomiske bacheloruddannelse
Kandidatafhandling: “Sportsmate - Hjemside og direct mail kampagne for en sportsbutik”
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: august 1997 - juli 1999
10
1995 - 1997

Bachelor (SAM-BAS)

Roskilde Universitetscenter (RUC)

Den samfundsvidenskabelige basisuddannelse
Uddannelsesområde: Samfundsvidenskab
Periode: august 1995 - juni 1997
Min erhvervserfaring
2021 - nu

Digital Transformation Manager

Colliers International Danmark A/S

Colliers International er specialister i udlejning, salg og rådgivning om erhvervs- og investeringsejendomme.

Ansvarsområder - Salesforce:
  • Projektledelse, change management og implementering af Salesforce som et nyt CRM- platform
  • Salesforce forandringsagent og kommunikationsansvarlig
  • Brugertræning og uddannelse
  • System support og konfiguration
  • Aftaler med 3. parts leverandører
  • Optimere integration mellem Salesforce og økonomi system Navision
  • Fremtidige udvikling og optimering af Saleforce platformen

  • Ansvarsområder - Digital udvikling:
  • Udarbejde og udvikle den digitale strategi og roadmap for implementering af nye teknologier
  • Definere og implementere Data Hub
  • Identificere nye Prop Tech teknologimuligheder
  • - Definere og implementere kundeportal.
    Arbejdsområde: IT - Software
    Periode: januar 2021 - nu
    2018 - 2020

    Commercial Application Manager (Salesforce)

    Karnov Group A/S

    Karnov Group er Skandinaviens største leverandør af juridiske informationstjenester til professionelle inden for jura, skat og revision.

    Opgaver:
  • Marketing and Sales Board Lead
  • Udvikle og koordinere årlige roadmaps for koncernens Mar Tech Board med ansvar for salgs- og marketingteknologier
  • Udvikle og koordinere Salesforce årlige roadmaps
  • Systemadministration - håndtering af systemfejl og brugersupport
  • Systemkonfiguration og løbende forbedringer
  • Oprette business cases og systemkrav dokumentation, projekt pitch og planer for optimering af Salesforce og integrationer med virksomhedens øvrige systemer

  • Resultater:
  • Udviklede og implementerede ny Salesforce løsning til håndtering af lead management processen i marketingafdelingen
  • Implementerede Salesforce Lightning i den danske organisation
  • Implementerede Salesforce Lightning i Notisum, et svensk datterselskab
  • Implementerede Salesforce i Norstedts Juridik, et svensk datterselskab
  • - Forbedrede integrationen mellem Salesforce og eksternt booking system (Trippus) i Sverige.
    Arbejdsområde: IT - Software
    Periode: januar 2018 - december 2020
    2013 - 2018

    Proceskonsulent 

    Post Danmark A/S

    Ansvarsområder:
  • B2B salgsproces - varetage tværgående koordinering, salgssupport, processtyring og - udvikling
  • Supportere produktchefernes overvågning af end-to-end processen for virksomhedens hovedprodukter (nationale breve, adresseløse forsendelser og blade)
  • Udarbejdelse af og opfølgning på SLA med forretningsenhederne
  • Understøttede salgs- og produktledelse med ad hoc-forretningsanalyse og præsentation af resultater og anbefalinger
  • Retningslinjer for kunde stamdata og datakvalitet
  • SAP CRM-superbruger og brugersupport
  • Arrangere salgs kickoff events
  • Ad-hoc stabsopgaver

  • Resultater:
  • Udviklede og implementerede:
  • en ny B2B salgsproces
  • et nyt værktøj til rapportering af salgspræstationer og rapporter til salgsledelse og sælgere
  • en ny proces til fornyelse af kundeaftaler til B2B-segmentet
  • en ny proces til intern godkendelse af kundetilbud
  • en ny struktur til virksomhedens webside til B2B
  • et nyt intranet til salgsorganisationen
  • - Planlagte og gennemførte salgs kickoff events
    Arbejdsområde: Transport & Logistik
    Periode: oktober 2013 - december 2018
    2013 - 2018

    Senior CRM Manager (Salesforce)

    PostNord Danmark

    Opgaver:
  • Medlem af det nordiske CRM Governance Board
  • Salgsprocesoptimering, systemtilpasning og -udvikling.
  • Udarbejde og eksekvere Salesforce årlige roadmaps
  • Støtte kolleger i systembrug og afhjælpe eventuelle spørgsmål og udfordringer
  • Træning af nye medarbejdere
  • Procesdokumentation og brugervejledninger

  • Resultater:
  • Implementerede Salesforce som en ny CRM-løsning i den danske del af PostNord
  • Harmoniserede lead-, salgs-, marketing- og kundedataprocesser sammen med kollegaer i de skandinaviske lande (Danmark, Sverige og Finland)
  • Udviklede undervisningsmateriale og brugervejledninger
  • Implementerede DocuSign (e-signatur) og Actimizer (udgående opkald) applikationer
  • Gennemførte brugeruddannelse af mere end 200 ansatte på tværs af forretningsenheder
  • - Opbyggede salgsrapporter og dashboards på både medarbejder og ledelsesniveau i salgsorganisationen.
    Arbejdsområde: Transport & Logistik
    Periode: januar 2013 - december 2018
    2006 - 2012

    Proceskonsulent 

    PostNord Danmark

    Ansvarsområder:
  • B2B salgsproces - varetage tværgående koordinering, salgssupport, processtyring og - udvikling
  • Supportere produktchefernes overvågning af end-to-end processen for virksomhedens hovedprodukter (nationale breve, adresseløse forsendelser og blade)
  • Udarbejdelse af og opfølgning på SLA med forretningsenhederne
  • Understøttede salgs- og produktledelse med ad hoc-forretningsanalyse og præsentation af resultater og anbefalinger
  • Retningslinjer for kunde stamdata og datakvalitet
  • SAP CRM-superbruger og brugersupport
  • Arrangere salgs kickoff events
  • Ad-hoc stabsopgaver

  • Resultater:
  • Udviklede og implementerede:
  • en ny B2B salgsproces
  • et nyt værktøj til rapportering af salgspræstationer og rapporter til salgsledelse og sælgere
  • en ny proces til fornyelse af kundeaftaler til B2B-segmentet
  • en ny proces til intern godkendelse af kundetilbud
  • en ny struktur til virksomhedens webside til B2B
  • et nyt intranet til salgsorganisationen
  • - Planlagte og gennemførte salgs kickoff events
    Arbejdsområde: Transport & Logistik
    Periode: oktober 2006 - december 2012
    2004 - 2006

    Salgs- og marketingkoordinator

    Post Danmark A/S

    Ansvarsområder:
  • Udvikle årlige markedsføringsplaner
  • Planlægge, gennemføre og evaluere marketingkampagner og kunde events
  • Udviklet salgs- og marketing materiale og brochurer

  • Resultater:
  • Udviklede og implementerede et nyt salgsincitamentsprogram i forbindelse med årlige kontraktfornyelser
  • - Planlagte og gennemført kampagner og kundeevents
    Arbejdsområde: Transport & Logistik
    Periode: april 2004 - oktober 2006
    2003 - 2004

    Marketingkoordinator

    F.L. Smidth Air Tech

    Ansvarsområder:
  • Udføre markeds- og konkurrent analyse
  • Udvikle salgs- og marketing materiale og brochurer

  • Resultater:
    - Udarbejdede en omfattende markeds- og konkurrentanalyse af afsætningsmuligheder for virksomhedens produkter i det baltiske lande.
    Arbejdsområde: Teknik
    Periode: september 2003 - marts 2004
    Mine kompetencer
    Evner
    change management digital transfromation procesudvikling og optimering projektstyring salesforce implementering og udvikling
    Sprog på arbejdsniveau
    bosnisk dansk engelsk kroatisk serbisk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Deltidsjob Fuldtidsjob Vikariat
    Arbejdsområde
    Administration Data & Analyse IT - Software Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Projektledelse Rådgivning & Support Salg Teknik
    Geografi
    Storkøbenhavn
    Lønønske
    50 DKK / måned
    Kontakt mig!