Min uddannelse
1987
-
1993
MPhil
Københavns Universitet
B.A og M.Phil i udviklingsstudier fra University og East Anglia og University of Sussex
Uddannelsesområde:
Samfundsvidenskab
Periode:
december 1987
-
december 1993
Min erhvervserfaring
2021
-
nu
Freelance konsulent
1. Oktober 2020 – Frivillig – Bandhad: støtte til udarbejdelse af en projektansøgning målrettet mod fattige kvinder i landområderne i Bangladesh, uddannelse i projektledelse til Bandhads frivillige.
2. Sept. 2020 – Underviser/mentor– Tana Consulting/Danida Fellowship Centre. Undervisning og mentor i forbindelse med 3 ugers kursus i finansiel forvaltning og god regeringsførelse.
3. Feb. 2020 – Underviser/mentor– Tana Consulting/Danida Fellowship Centre. Undervisning og mentor i forbindelse med 3 ugers kursus i finansiel forvaltning og god regeringsførelse.
4. Okt. 2019 – Underviser/mentor– Tana Consulting/Danida Fellowship Centre. Undervisning og mentor i forbindelse med 3 ugers kursus i finansiel forvaltning og god regeringsførelse.
5. Aug. 2019 – Projektansøgningsforfatter – Tana Consulting/Caritas Danmark. Udviklet en teori om forandring og en resultatramme og gennemgang af projektinterventionsstrategi i Burkina Faso.
6. Maj 2019 – Tilbudsskribent– Meyetty.
7. Marts 2019 – Tilbudsskribent– – Meyetty.
8. Feb. 2019 - Okt. 2019 – Underviser/mentor– Tana Consulting/Danida Fellowship Centre. Undervisning og mentor i forbindelse med 3 ugers kursus i finansiel forvaltning og god regeringsførelse
2. Sept. 2020 – Underviser/mentor– Tana Consulting/Danida Fellowship Centre. Undervisning og mentor i forbindelse med 3 ugers kursus i finansiel forvaltning og god regeringsførelse.
3. Feb. 2020 – Underviser/mentor– Tana Consulting/Danida Fellowship Centre. Undervisning og mentor i forbindelse med 3 ugers kursus i finansiel forvaltning og god regeringsførelse.
4. Okt. 2019 – Underviser/mentor– Tana Consulting/Danida Fellowship Centre. Undervisning og mentor i forbindelse med 3 ugers kursus i finansiel forvaltning og god regeringsførelse.
5. Aug. 2019 – Projektansøgningsforfatter – Tana Consulting/Caritas Danmark. Udviklet en teori om forandring og en resultatramme og gennemgang af projektinterventionsstrategi i Burkina Faso.
6. Maj 2019 – Tilbudsskribent– Meyetty.
7. Marts 2019 – Tilbudsskribent– – Meyetty.
8. Feb. 2019 - Okt. 2019 – Underviser/mentor– Tana Consulting/Danida Fellowship Centre. Undervisning og mentor i forbindelse med 3 ugers kursus i finansiel forvaltning og god regeringsførelse
Arbejdsområde:
Rådgivning & Support
Periode:
februar 2021
-
nu
2022
-
2023
Tender Manager
Ansvarlig for design og aflevering af større RFI'er og RFQ'er i samarbejde med regionale og globale kollegaer. Understøttede danske, regionale og globale salgsindsatser, koordinerede alle aspekter i forbindelse med udarbejdelse af tilbud, sikrede høj kvalitet og at tilbud blev afgivet til tiden. Gennemgik stringent kundekrav for at sikre, at de blev opfyldt i tilbud. Samarbejdede med en bred vifte af involverede interessenter for at sikre, at tilbud var konkurrencedygtige samt at de blev kommunikeret klart på en klar og overbevisende måde.
1. Ansvarlig for udarbejdelse og koordinering af store nationale tilbud i tæt samarbejde med Key Account Managers og operationelle afdelinger.
2. Udarbejdelse af indhold til tilbud, udarbejdelse af storylines, identifikation af Key Selling Points, grafisk arbejde primært i PowerPoint, kreativ idégenerering, granskning, koordinering med interne interessenter f.eks. drift, jura, økonomi mv.
3. Ansvarlig for projektgennemførelse og overførsel til drift.
4. Ansvarlig for udarbejdelse af statistiske analyser i forhold til prissætning, volume analyse, analyse af tabte tilbud.
5. Supporterede og rådgav Key Account Managers i forhold til Geodis' Global Tendering og Business processer.
6. Leverede kvalitetssikring, overblik og indsigt i udbudsmateriale og tilhørende tekniske og økonomiske kravspecifikationer.
7. Forberedte business cases til kunder og interne behov.
8. Udviklede bedste praksis i udbud ved at forbedre tilbudsværktøjer, såsom skabeloner, designtilgang, layout, referencelister osv.
9. Støttede udførelsen af salgs- og marketingplaner.
10. Gennemført business udvikling og markedsanalyse og forretningsanalyse.
11. Involveret i årlig ISO 9001/compliance øvelse.
12. Assisterede med implementeringen af Corporate Compliance og Business Process Management politiker Sales Development Department.
1. Ansvarlig for udarbejdelse og koordinering af store nationale tilbud i tæt samarbejde med Key Account Managers og operationelle afdelinger.
2. Udarbejdelse af indhold til tilbud, udarbejdelse af storylines, identifikation af Key Selling Points, grafisk arbejde primært i PowerPoint, kreativ idégenerering, granskning, koordinering med interne interessenter f.eks. drift, jura, økonomi mv.
3. Ansvarlig for projektgennemførelse og overførsel til drift.
4. Ansvarlig for udarbejdelse af statistiske analyser i forhold til prissætning, volume analyse, analyse af tabte tilbud.
5. Supporterede og rådgav Key Account Managers i forhold til Geodis' Global Tendering og Business processer.
6. Leverede kvalitetssikring, overblik og indsigt i udbudsmateriale og tilhørende tekniske og økonomiske kravspecifikationer.
7. Forberedte business cases til kunder og interne behov.
8. Udviklede bedste praksis i udbud ved at forbedre tilbudsværktøjer, såsom skabeloner, designtilgang, layout, referencelister osv.
9. Støttede udførelsen af salgs- og marketingplaner.
10. Gennemført business udvikling og markedsanalyse og forretningsanalyse.
11. Involveret i årlig ISO 9001/compliance øvelse.
12. Assisterede med implementeringen af Corporate Compliance og Business Process Management politiker Sales Development Department.
Arbejdsområde:
Transport & Logistik
Periode:
maj 2022
-
marts 2023
2021
-
2021
Teamleder
Ansvarlig for vagtplanlægning, on-boarding af ny medarbejder, ledelse af medarbejder ansvarlige for registrering af borgere, kontrol af borgernes testresultater, indberetning af testresultater.
Arbejdsområde:
Medicinal & Sundhed
Periode:
oktober 2021
-
december 2021
2021
-
2021
Teamleder
Ansvarlig for vagtplanlægning, on-boarding af ny medarbejder, ledelse af medarbejder ansvarlige for registrering af borgere, kontrol af borgernes testresultater, indberetning af testresultater.
Arbejdsområde:
Ledelse & Planlægning
Periode:
februar 2021
-
juli 2021
2008
-
2019
Senior Konsulent
Udvikling af forretningsstrategier/tender management: markedsføring, projektledelse, kvalitetssikringsstyring (ISO 9001); identifikation af partnere, rekruttering af eksterne eksperter; kontakt med kunder og partnervirksomheder, udarbejdelse af prækvalifikationer, udarbejdelse af finansielle og tekniske tilbud, faglig og administrativ back stopping og kvalitetssikring.
Projektledelse: Projektleder og projektdirektør på en lang række internationalt finansierede projekter inden for bl.a. vand, energi- og miljøsektorerne. Ansvarlig for alle aspekter af hjemmekontorets projektledelse, herunder arbejdsplanlægning, budgettering, interessentstyring, kontraktstyring, og klientrapportering.
Rådgivning: konsulent med speciale i projektledelse, monitorering og evaluering, kompetenceudvikling, evaluering og gennemgang af projektforslag.
1. Ansvarlig for udarbejdelse og koordinering af store nationale tilbud i tæt samarbejde med operationelle afdelinger, koordinerede opstarts-/status møder, udarbejdelse af indhold/storylines til tilbud, identifikation af Key Selling Points, grafisk arbejde primært i MS Visio og Word, kreativ idégenerering, gennemgik stringent tilbuds dokumenters krav og kontraktuelle forhold, koordinering med interne interessenter f.eks. drift, jura, økonomi, fulgte op på faglige bidrag, sammenfatning af faglige input og kvalitetskontrol og afgivelse af tilbud i henhold til kundernes tidsplaner og krav. mv.
2. Ansvarlig for at identificere tilbudsmulighede vha. tilbudsportaler, undersøgelse og granskning af potentielle kundebehov.
3. Koordinerede interne Rambøll-teams, interessenter og underleverandører/partnere (globale, regionale og nationale) for at sikre udbudsafgivelser af høj kvalitet og operationel parathed.
4. Administrerede interne kommercielle processer, herunder overholdelse af virksomhedens overholdelsespolitikker.
5. Succesfuldt ledet adskillige internationale management consulting projekter i Europa og Afrika, herunder Nigeria, Tanzania, Tyrkiet, Rwanda og Mozambique.
6. Fungerede som afdelingens kvalitetssikringskoordinator samt compliancekoordinator.
7. Mentor for yngre medarbejdere
Projektledelse: Projektleder og projektdirektør på en lang række internationalt finansierede projekter inden for bl.a. vand, energi- og miljøsektorerne. Ansvarlig for alle aspekter af hjemmekontorets projektledelse, herunder arbejdsplanlægning, budgettering, interessentstyring, kontraktstyring, og klientrapportering.
Rådgivning: konsulent med speciale i projektledelse, monitorering og evaluering, kompetenceudvikling, evaluering og gennemgang af projektforslag.
1. Ansvarlig for udarbejdelse og koordinering af store nationale tilbud i tæt samarbejde med operationelle afdelinger, koordinerede opstarts-/status møder, udarbejdelse af indhold/storylines til tilbud, identifikation af Key Selling Points, grafisk arbejde primært i MS Visio og Word, kreativ idégenerering, gennemgik stringent tilbuds dokumenters krav og kontraktuelle forhold, koordinering med interne interessenter f.eks. drift, jura, økonomi, fulgte op på faglige bidrag, sammenfatning af faglige input og kvalitetskontrol og afgivelse af tilbud i henhold til kundernes tidsplaner og krav. mv.
2. Ansvarlig for at identificere tilbudsmulighede vha. tilbudsportaler, undersøgelse og granskning af potentielle kundebehov.
3. Koordinerede interne Rambøll-teams, interessenter og underleverandører/partnere (globale, regionale og nationale) for at sikre udbudsafgivelser af høj kvalitet og operationel parathed.
4. Administrerede interne kommercielle processer, herunder overholdelse af virksomhedens overholdelsespolitikker.
5. Succesfuldt ledet adskillige internationale management consulting projekter i Europa og Afrika, herunder Nigeria, Tanzania, Tyrkiet, Rwanda og Mozambique.
6. Fungerede som afdelingens kvalitetssikringskoordinator samt compliancekoordinator.
7. Mentor for yngre medarbejdere
Arbejdsområde:
Projektledelse
Periode:
april 2008
-
januar 2019
2005
-
2008
Senior Konsulent
Forretningsudvikling, projektledelse; kvalitetssikring ledelse; identifikation og rekruttering af eksperter, forbindelse med kunder og partnervirksomheder udarbejdelse af finansielle og tekniske tilbud, back stopping og kvalitetssikring.
1. Ansvarlig for udarbejdelse og koordinering af store nationale tilbud i tæt samarbejde med operationelle afdelinger, koordinerede opstarts-/status møder, udarbejdelse af indhold/storylines til tilbud, identifikation af Key Selling Points, grafisk arbejde primært i MS Visio og Word, kreativ idégenerering, granskning af krav, koordinering med interne interessenter f.eks. drift, jura, økonomi mv.
2. Ansvarlig for at identificere tilbudsmulighede vha. tilbudsportaler, undersøgelse og granskning af potentielle kundebehov.
3. Udviklede bedste tilbudspraksis ved at forbedre tilbudsværktøjer, såsom skabeloner, designtilgang, layout, referencelister osv.
4. Kvalitetssikring, overblik og indsigt i udbudsmateriale og tilhørende tekniske og økonomiske kravspecifikationer.
5. Forberedte og fulgte op på kunde fremskridtsrapportering og intern kommunikation.
6. Eksekverede og koordinerede diverse tilbuds-og projektledelses administrative opgaver.
1. Ansvarlig for udarbejdelse og koordinering af store nationale tilbud i tæt samarbejde med operationelle afdelinger, koordinerede opstarts-/status møder, udarbejdelse af indhold/storylines til tilbud, identifikation af Key Selling Points, grafisk arbejde primært i MS Visio og Word, kreativ idégenerering, granskning af krav, koordinering med interne interessenter f.eks. drift, jura, økonomi mv.
2. Ansvarlig for at identificere tilbudsmulighede vha. tilbudsportaler, undersøgelse og granskning af potentielle kundebehov.
3. Udviklede bedste tilbudspraksis ved at forbedre tilbudsværktøjer, såsom skabeloner, designtilgang, layout, referencelister osv.
4. Kvalitetssikring, overblik og indsigt i udbudsmateriale og tilhørende tekniske og økonomiske kravspecifikationer.
5. Forberedte og fulgte op på kunde fremskridtsrapportering og intern kommunikation.
6. Eksekverede og koordinerede diverse tilbuds-og projektledelses administrative opgaver.
Arbejdsområde:
Projektledelse
Periode:
marts 2005
-
marts 2008
2001
-
2005
Konsulent
Carl Bro International (nu Sewco)
Hos Carl Bro var jeg ansvarlig for ledelse og koordinering af tilbud, forretningsudvikling, projektledelse, økonomistyring, identifikation og rekruttering af eksterne samarbejdspartnere og eksperter, kontraktforhandling, dialog med kunder og samarbejdspartnere, udarbejdelse af prækvalifikationsmateriale, udarbejdelse af finansielle og tekniske tilbud, projektledelse, back stopping og kvalitetssikring af tilbudsprocesser. Gennemførte flere konsulentopgaver: b.la. projektevaluering, formulering og udvikling af overvågnings- og evalueringssystemer, socioøkonomiske analyser mv.
Arbejdsområde:
Projektledelse
Periode:
februar 2001
-
februar 2005
1995
-
1999
Associate Professional Officer
International Fund for Agricultural Development
Fonden finansierede låne bistandsprojekter i udviklingslande indenfor fattigdoms bekæmpelse og fødevareproduktion.
Udvalgte resultater:
• Specifikke ansvarsområder: projektgennemførelse og projektporteføljestyring med hensyn til projektdesign, implementeringsstøtte, anmeldelser og evalueringsmission i Syd- og Østafrika.
• 15 missioner til Etiopien, Kenya, Mauritius, Malawi, Tanzania, Uganda som teknisk rådgiver (lokalsamfunds udvikling, decentralisering, M&E, institutionel udvikling, socioøkonomiske analyser, projektplanlægning) primært indenfor landbrugsudvikling, kunstvanding, lokal udvikling, vand og sanitet
• Forvaltede og koordinerede afdelingens ikke-statslige organisationers (NGO) tilskudsprogram
Udvalgte resultater:
• Specifikke ansvarsområder: projektgennemførelse og projektporteføljestyring med hensyn til projektdesign, implementeringsstøtte, anmeldelser og evalueringsmission i Syd- og Østafrika.
• 15 missioner til Etiopien, Kenya, Mauritius, Malawi, Tanzania, Uganda som teknisk rådgiver (lokalsamfunds udvikling, decentralisering, M&E, institutionel udvikling, socioøkonomiske analyser, projektplanlægning) primært indenfor landbrugsudvikling, kunstvanding, lokal udvikling, vand og sanitet
• Forvaltede og koordinerede afdelingens ikke-statslige organisationers (NGO) tilskudsprogram
Arbejdsområde:
Økonomi & Forvaltning
Periode:
oktober 1995
-
november 1999
1995
-
1995
Udstillingsleder
NGO Forum - FNs social topmøde
Koordinerede, planlagde og ledede NGO Forummets udstillinger med ca. 300 plus deltagende ngo'er.
Arbejdsområde:
Projektledelse
Periode:
januar 1995
-
marts 1995
1994
-
1994
Konsulent
Dansk Røde Kors
Engagret som ekstern konsulent ansvarlig for gennemgang af DRKs projekt planlægningsmetoder i Sydøstasien (Nepal, Filippinerne og Vietnam).
Udvalgte resultater:
• Ansvarlig for at vurdere relevansen anvendte metoder, identifikation af erfaringer til brug i DRKs projektplanlægnings cyklus samt at udvikle rammerne for analyse af finansiel bæredygtighed i DRKs projekter.
Udvalgte resultater:
• Ansvarlig for at vurdere relevansen anvendte metoder, identifikation af erfaringer til brug i DRKs projektplanlægnings cyklus samt at udvikle rammerne for analyse af finansiel bæredygtighed i DRKs projekter.
Arbejdsområde:
Rådgivning & Support
Periode:
januar 1994
-
november 1994
Mine kompetencer
Evner
forretnings-/markedsudvikling
interessent involverings planlægning
interessentanalyser
kompetence og kapacitets udvikling.
potentielle partnere
projektplanlægning og ledelse
sociale konsekvensanalyser
socioøkonomiske undersøgelser
udarbejdelse af prækvalifikationer
udarbejdelse af tilbud
udvikling af moniterings og evaluerings systemer
Sprog på arbejdsniveau
dansk
engelsk
norsk
svensk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Ledelse & Planlægning
Projektledelse
Rådgivning & Support
Salg
Transport & Logistik
Geografi
Storkøbenhavn
Lønønske
40.000 DKK / måned
Læs mere / links