Min uddannelse
8
2005
-
2006
Ejendomsmægler
Lyngby Uddannelsescenter
Siden 2014 har jeg undervist udlændinge i det danske erhvervsliv i dansk og danskere i engelsk. Mit dansk, skriftligt som mundtligt, er perfekt; jeg skriver og taler engelsk flydende og har stort kend-skab til svensk. Jeg kommunikerer godt på alle niveauer og kan relatere til aktuelle situationer. Samtidig sætter jeg en ære i at respektere tavshedspligt og arbejder godt med skarpe deadlines.
Med baggrund som advokatsekretær og ejendomsmægler med en HD i afsætning har jeg tidligere været udlejningschef hos erhvervsejendomsmæglere. Funktionen udfyldte jeg meget selvstændigt med udarbejdelse af materialer til møder samt struktureret koordinering af møder og arrangementer. Jeg var ansvarlig for alsidige administrative og kommunikative opgaver som sagskoordinering, informationsindsamling, organisering af juridiske dokumenter, dansk og engelsk korrekturlæsning, udarbejdelse og oversættelse af præsentationer, forhandlinger samt udfærdigelse af juridiske dokumenter.
I en travl hverdag arbejder jeg proaktivt, systematisk og struktureret. Mit overblik medfører, at jeg prioriterer mine opgaver og får arbejdet fra hånden til tiden. Med mange års erhvervserfaring med kontraktstyring varetages en procesorienteret kontakt til samarbejdspartnere, rådgivere og klienter selvstændigt, kompetent og ansvarsbevidst.
Mit humør er altid godt; jeg er kontaktskabende, udadvendt og evner at vække tillid. Den glæde, jeg føler ved mit arbejde, motiverer mine kolleger, og min følelse af ejerskab smitter; jeg er en god teamplayer og tager gerne initiativ til at løse opgaver på nye måder med øje for detaljer. Loyalt og engageret stræber jeg efter at yde en høj service med respekt for tidsfrister. Er meget fleksibel, åben overfor nye udfordringer og ikke bleg for at yde en ekstra indsats og følge mine opgaver til dørs i en presset situation.
Med baggrund som advokatsekretær og ejendomsmægler med en HD i afsætning har jeg tidligere været udlejningschef hos erhvervsejendomsmæglere. Funktionen udfyldte jeg meget selvstændigt med udarbejdelse af materialer til møder samt struktureret koordinering af møder og arrangementer. Jeg var ansvarlig for alsidige administrative og kommunikative opgaver som sagskoordinering, informationsindsamling, organisering af juridiske dokumenter, dansk og engelsk korrekturlæsning, udarbejdelse og oversættelse af præsentationer, forhandlinger samt udfærdigelse af juridiske dokumenter.
I en travl hverdag arbejder jeg proaktivt, systematisk og struktureret. Mit overblik medfører, at jeg prioriterer mine opgaver og får arbejdet fra hånden til tiden. Med mange års erhvervserfaring med kontraktstyring varetages en procesorienteret kontakt til samarbejdspartnere, rådgivere og klienter selvstændigt, kompetent og ansvarsbevidst.
Mit humør er altid godt; jeg er kontaktskabende, udadvendt og evner at vække tillid. Den glæde, jeg føler ved mit arbejde, motiverer mine kolleger, og min følelse af ejerskab smitter; jeg er en god teamplayer og tager gerne initiativ til at løse opgaver på nye måder med øje for detaljer. Loyalt og engageret stræber jeg efter at yde en høj service med respekt for tidsfrister. Er meget fleksibel, åben overfor nye udfordringer og ikke bleg for at yde en ekstra indsats og følge mine opgaver til dørs i en presset situation.
Uddannelsesområde:
Administration
Periode:
september 2005
-
juli 2006
Min erhvervserfaring
Mine kompetencer
Evner
ingen angivet
Sprog på arbejdsniveau
dansk
engelsk
svensk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Administration
Geografi
Nordsjælland
Storkøbenhavn