Med en international baggrund, har jeg tre sprog til rådighed: engelsk, spansk og dansk. Jeg har over 10 års erfaring i servicebranchen med stillinger der varierer fra at være opvasker til bar chef. Jeg har arbejdet med programmerne: SEO PowerSuite, WordPress, Google Ads Editor, Zapier, Planday, m.m..

International Engageret Organiseret Passioneret Service  

Opdateret 12. november 2025
Min uddannelse
2021 - 2025

Professionsbachelor, Event management og økonomi

Zealand - Sjællands Erhvervsakademi

Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: august 2021 - januar 2025
Min erhvervserfaring
2025 - nu

Administrativ medarbejder

Hotel Nora

Står for håndtering af bookinger, gæste kontakt over forskellige platforme, koordinering af intern housekeeping, fakturering og bestilling af produkter.
Arbejdsområde: Administration
Periode: september 2025 - nu
2025 - 2025

Praktikant i Content Creation

Bendix Estate

Opbygger deres Instagram med opslag der forklarer virksomhedens værdier samt videoer af ejendomme. Videoer er selv filmet, klippet og redigeret.
Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
Periode: juni 2025 - juli 2025
2024 - 2025

Projektassistent

Promoters

Mine primære opgaver omfatter håndtering af praktiske eventopgaver såsom opgavebooking, afbudshåndtering og evalueringer, samt opkald til butikker og promotere (medarbejdere). Jeg udfører logistiske opgaver, fastholder og udvikler promoters, og rekrutterer nye promotere. Derudover administrerer jeg sociale medier.
Arbejdsområde: Administration
Periode: april 2024 - januar 2025
2023 - 2023

Praktikant i eventplanlægning & kommunikation

Den danske klub på Malta

Her har jeg arbejdede med eventplanlægning/-afvikling, markedsføring/-kommunikation, SEO, opsætning og eksekvering af nyhedsbreve, udarbejdelse af hjemmesiderne dendanskeklub.mt & maltaguide.dk og produktet ”Malta Guide”, som er en turisthåndbog
Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
Periode: august 2023 - december 2023
2021 - 2022

Operatør

Styrelsen for Patientsikkerhed

Her arbejdede jeg selvstændig med at give telefonisk rådgivning og vejledning af de pågældende corona retningslinjer til smittet borgere og deres nære kontakter på dansk, engelsk og spansk. Hver samtale skulle dokumenteres i hver borgers journal.
Arbejdsområde: Rådgivning & Support
Periode: februar 2021 - april 2022
2016 - 2018

Bar chef

Skipper Bodega

Jeg var ansvarlig for hyring og oplæring af nye medarbejdere, skemaplanlægning, regnskabsføring, vare logistik, og har været tilkalder person, samt bartender
Arbejdsområde: Salg
Periode: september 2016 - maj 2018
Mine kompetencer
Evner
administration content creation covip engelsk fakturering google ads editor kalenderstyring menneskehåndtering microsoft office microsoft package pandemic control planday planlægning post håndtering seo powersuite spansk tdc communicator wordpress zapier
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk spansk
Mine præferencer
Jobtype
Event Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Administration Human Resources Indkøb Internet & Multimedia Kommunikation, Media & SoMe Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Organisation & Forening Projektledelse Salg
Geografi
Nordsjælland Storkøbenhavn Østsjælland
Lønønske
30.000 DKK / måned
Kontakt mig!