Jeg har flere års erfaring inden for administration, planlægning og koordinering, hvor jeg har haft fokus på forandring og løbende optimering som en naturlig del af hverdagen. Min evne til at skabe og pleje stærke relationer til kunder og leverandører har bidraget til væsentlige resultater, blandt andet gennem effektiv brug af IT-systemer.

#ERP #Service Management #Microsoft Office #Engagement #Optimering #Loyal #Struktur #Overblik  

Opdateret 18. december 2024
Min uddannelse
2000 - 2002

HD (A/U)

Aalborg Universitet

HD 2. del: Specialisering inden erhvervsøkonomisk område - min specialisering er afsætning
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: september 2000 - juli 2002
Min erhvervserfaring
2021 - 2024

Service Coordinator

Scanico A/S

Koordinering af interne montører og eksterne samarbejdspartnere
Rejseplanlægning incl. fybilletter, hotel og visa
Tæt samarbejde med projekt-, økonomi- og produktionsafdeling
Udvikling af servicekoncepter mht. servicekontrakter mv.
Bidrage til opbygning af systemer og struktur i serviceafdelingen
Kontinuerlig forbedring af eksisterende arbejdsprocesser
Arbejdsområde: Administration
Periode: januar 2021 - april 2024
2020 - 2021

Management Support

MyDefence A/S

Optimering i brug af Navision mht. indkøb, salg og produktion
Ansvarlig for produktion incl. planlægning, indkøb og forsendelse
(Tidsbegrænset stilling)
Arbejdsområde: Administration
Periode: september 2020 - januar 2021
2019 - 2020

Dynamics NAV konsulent

Notora ApS

Supportere kunder via mail og telefon
Arbejdsområde: IT - Software
Periode: september 2019 - januar 2020
2017 - 2019

Service Delivery Manager

Nordic Computer A/S

Implementering af Service Management System i Navision i samarbejde med eksterne leverandører
Implementering af ExpandIT Mobile Service
Service Contract Management
Service koordinering/dispatch
Kundekontakt
Kontakt til servicepartnere
Optimering af interne processer
Arbejdsområde: Administration
Periode: oktober 2017 - juli 2019
2016 - 2017

Teamleader - Backoffice

Nordic Computer A/S

Sales support til Key Account Managers
Sales support til B2B kunder
Service contract Management
Optimering af interne processer
Arbejdsområde: Administration
Periode: august 2016 - september 2017
2004 - 2016

Administrative Coordinator/ Project Manager at Customer Service & Support

Lyngsoe Systems A/S

Skabt tæt og konstruktivt partnerskab med 4 af de mest krævende
kunder gennem fokus på kundens behov og troværdig kommunikation
Opnået struktur i og optimeret arbejdsgange af bla. håndtering af after sales og gennemførelse af serviceture
Rutineret bruger af ERP systemet Axapta (salgsordre/indkøbsordre, lagerstyring etc.)
Primære arbejdsområder:
Gennemførelse og opfølgning af After Sales projekter i afdelingen
Planlægning og koordinering af ressourcer world wide
Bid Team
Technical Management
Effektuering af servicekontrakter
Opfølgning på udestående fakturaer
Tidligere arbejdsområder:
Ansvarlig for et 5-personers team’s overvågning af kunders
dataindsamlingssystemer incl. prioritering af opgaver
Medbestemmende i alle nyansættelser til afdelingen.
Overvågning af udvalgte kunders postale systemer worldwide incl.
Remote fejlsøgning og fejlsøgning.
Arbejdsområde: Administration
Periode: januar 2004 - juli 2016
Mine kompetencer
Evner
detaljeorienteret erp forretningsforståelse microsoft office optimering af arbejdsprocesser overblik planlægning prioritering samarbejdsevner struktureret
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk
Mine præferencer
Jobtype
Deltidsjob Fuldtidsjob Vikariat
Arbejdsområde
Administration Bank & Forsikring Data & Analyse Eksport Human Resources Indkøb Transport & Logistik
Geografi
Nordjylland
Kontakt mig!