Jeg kan tilbyde et solidt mix af kompetencer indenfor administrativ koordinering og opgaveløsning, projektstyring, IT, HR, kommunikation og kundeservice. Jeg har gennem tiden arbejdet med en bred vifte af opgaver og projekter, hvor jeg har sikret, at alt forløb glat og effektivt.

Administration HR IT support Projektstyring Procesoptimering Intranet Kommunikation Kundeservice PA Konsulent  

Opdateret 20. oktober 2024
Min uddannelse
2010 - 2012

Akademimerkonom

IBC International Business College

Akademimerkonomfag på hhv. IBC i Kolding og Leanmark Horsens. Primært kommunikationsfag.
Uddannelsesområde: Sprog, Media & Kommunikation
Periode: oktober 2010 - oktober 2012
2000 - 2002

Anden kort videregående udd.

Aarhus Business College

Multimediedesigner med hovedopgave i online kommunikation og brugervenlighed. Har primært brugt uddannelsen til at kigge på IT-systemer ift. den daglige opgaveløsning; hvad skal systemet kunne + projektledelse af intranet og som konsulent på CMS-løsning til kunder.
Uddannelsesområde: Sprog, Media & Kommunikation
Periode: januar 2000 - december 2002
1989 - 1993

Anden kort videregående udd.

Horsens Handelsskole

Kontoruddannet - EFG med IT som tilvalg. Herefter læreplads hos Hede Nielsen A/S.
Uddannelsesområde: Administration
Periode: august 1989 - august 1993
Mine kompetencer
Evner
ingen angivet
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk
Mine præferencer
Jobtype
Deltidsjob Freelance Fuldtidsjob Praktikplads Vikariat
Arbejdsområde
Administration Human Resources Internet & Multimedia Kommunikation, Media & SoMe Ledelse & Planlægning Projektledelse
Geografi
Midtjylland Østjylland (Aarhus)
Kontakt mig!