Empatisk, ansvarsfuld medarbejder med kommunikative evner og erfaring med IT-systemer. For mig er det meningsfuldt at arbejde med kommunikation, digitalisering og service til gavn for organisationen og med fokus på mennesket. Jeg er struktureret, selvstændig og fungerer godt i teams med fokus på videndeling, sparring og socialt fællesskab.

Digitalisering IT-projektledelse Service Design Digital kommunikation Support Offentlig administration  

Opdateret 03. juli 2025
Min uddannelse
2019 - 2022

Cand.comm.

Roskilde Universitetscenter (RUC)

Cand.comm. i Strategisk kommunikation og Digitale medier. Kandidatuddannelsen har givet mig kompetencer i kommunikation med fokus på digitale medier, herunder vandfaldsmodeller og agile metoder, iterative processer, design thinking, visuel digital kommunikation, UX, webudvikling.

Specialeemne:
  • Statslige og kommunale myndigheders incitament til at sikre inkluderende digital kommunikation
  • Opgavetitel:
  • "En meningsfuld vej til webtilgængelighed: Når sprog og relationer understøtter muligheden for lige adgang til digital kommunikation i den offentlige sektor"

  • Fag:
  • Design og designprocesser
  • Informationsteknologi og webudvikling
  • Professionel skriftlig kommunikation
  • Strategisk organisationskommunikation
  • Visuel kommunikation på digitale medier
  • Sociale medier
  • - Digitale metoder
    Uddannelsesområde: Sprog, Media & Kommunikation
    Periode: september 2019 - august 2022
    2021 - 2021

    Kurser, efteruddannelse og andet

    IT-Universitetet, København

    Valgfagssemester på kandidat:
  • The Digital State
  • Introduction to Service Design

  • Kurset The Digital State har givet mig indsigt i, hvilke nye ansvarsområder og krav fra statslige aktører der opstår i forbindelse med implementeringen af it-systemer.

    Kurset Introduction to Service Design har styrket min viden om principper, metoder og værktøjer inden for service design, herunder service testing, eco system mapping, co-design, stakeholder mapping, personas, customer journey mapping, touchpoints, service blueprint.
    Uddannelsesområde: IT
    Periode: februar 2021 - juni 2021
    2013 - 2016

    HA(kom.)

    Copenhagen Business School - CBS

    Bacheloruddannelsen har styrket min evne til at forstå virksomheders kommunikationsbehov og interne og eksterne kommunikationsstrategier i et forretningsmæssigt perspektiv.

    Fag:
  • Strategisk kommunikation i mediesamfundet (PR, PA og Issues Management)
  • Medieudvikling og digital kommunikation
  • Social Media Management
  • Markedsføring på forbrugermarkeder
  • Almen kommunikationsteori og organisationskommunikation
  • Organisationsanalyse
  • Mikroøkonomi
  • Regnskab og økonomistyring
  • Branding
  • Marketing
  • Det institutionelle perspektiv
  • Teoretiske positioner
  • Intern kommunikation i praksis
  • Ekstern kommunikation i praksis
  • - Videnskabsteori og metode
    Uddannelsesområde: Marketing & Business
    Periode: september 2013 - december 2016
    Min erhvervserfaring
    2024 - 2025

    Konsulent

    Virksomhedsnavn skjult

    Projektledelse og opbygning af ny supportfunktion i enheden Data og Digitalisering. Herunder level 1 support af medarbejdere på alle hospitaler, virksomheder og koncerncentre (ca. 45.000 ansatte) og eksterne brugere af digitale løsninger til rekruttering, onboarding og kursusadministration, som er forankret i Center for HR og Uddannelse. Dertil roller som webredaktør på web og intranet samt 2. systemforvalter på rekrutteringssystemet og et kommende ITSM-system.

    Projekter:
  • Projektledelse af supportspor i et IT-projekt om nyt ITSM-system med mål om automatisering, AI, bedre brugeroplevelser og hurtigere sagsbehandling. Ansvar for leverancer af bl.a. sagskategorier, afdækning af behov for sags- og brugeroplysninger, krav og templates/standardsvar.
  • Projektledelse af logdataprojekt om kontrol af brugerhandlinger i lønsystem
  • - Projekt om udskiftning af embedkoder i LMS
    Arbejdsområde: Rådgivning & Support
    Periode: maj 2024 - april 2025
    2023 - 2024

    Trafikinformationsmedarbejder

    Virksomhedsnavn skjult

    Overvågning af data om fjern- og regionaltog i driftens IT-systemer. Koordinering og formidling af trafikale ændringer i højtalerudkald på togstationer i hele Østdanmark. I backoffice var min rolle mere strategisk, og jeg havde ansvar for at producere internt materiale for at optimere arbejdsprocesser, skabe bedre samarbejde og sikre effektiv drift.

    Arbejdet omfattede:
  • Troværdig formidling med fokus på gode brugeroplevelser for passagerer
  • Systemteknisk navigation i 10+ IT-systemer på 6 forskellige skærme
  • - Besvare henvendelser via telefon, mails i fællespostkasser, MS Teams og radio Optimering af arbejdsgange med dokumenter og vidensdeling i Sharepoint.
    Arbejdsområde: Rådgivning & Support
    Periode: februar 2023 - februar 2024
    2020 - 2022

    Webstudent

    Virksomhedsnavn skjult

    I styrelsens centrale kommunikationsteam har jeg arbejdet med opsætning, opbygning og redigering af intranet og website, teknisk support af webredaktører i fagkontorer samt relancering af et internationalt website, herunder IA, migrering af indhold og workshops.

    Arbejdet omfattede:
  • Support og vejledning af intranet- og webredaktører
  • Tekstforfatning og grafikker, herunder formidling af kompleks information om styrelsens fagområder og offentlige IT-løsninger, bl.a. MitID, borger.dk og Digital Post Opbygning, redigering og kvalitetssikring af digitalt indhold i forskellige CMS
  • Brug af IT-systemer til offentlig forvaltning, sociale medier, website og intranet
  • - Produktion af strategi for sociale medier
    Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
    Periode: oktober 2020 - maj 2022
    2019 - 2019

    Web- og kommunikationsstudent

    Virksomhedsnavn skjult

    Udvikling af nyt website, herunder redaktion, færdiggørelse og lancering. Formålet var at markere sangskrivere og producere bag artisten og styrke deres tilhørsforhold til forlaget.

    Jobbet indebar:
  • Projektledelse, herunder afdækning af brugernes behov og krav til website
  • Leverandørkontakt, koordinering og møder via mail og telefon
  • - Produktion af indhold og kvalitetssikring af digital kommunikation.
    Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
    Periode: juli 2019 - november 2019
    2016 - 2017

    Kommunikationsmedarbejder

    Virksomhedsnavn skjult

    Ansvar for drift af digitale medier i stor velfærdsorganisation. Administration, planlægning og udarbejdelse af indhold til web, sociale medier og infoskærme. Her formidlede jeg information og historier om sundhed, uddannelse, frivillighed, byggeri og kirke- og kultur.

    Jobbet indebar:
  • Support af lokale webredaktører i organisation med 450 ansatte og ca. 250 frivillige
  • Intern kommunikation, herunder koordinering med kolleger, ansatte og frivillige Webredaktion, udvikling og administration af digitale medier
  • - Ekstern kommunikation fra strategi til eksekvering, kampagneplanlægning, skriftlig og visuel formidling i pjecer, infografik, Facebook, Instagram, LinkedIn, artikler på website
    Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
    Periode: december 2016 - august 2017
    2014 - 2016

    Studentermedhjælp

    Virksomhedsnavn skjult

    Bogholderifunktion i IT-bureau med administrationsopgaver, bogføring, fakturering og tidsregistrering i excel-ark.
    Arbejdsområde: Økonomi & Forvaltning
    Periode: juli 2014 - januar 2016
    Mine kompetencer
    Evner
    empatisk interessenthåndtering kommunikativ kvalitetsbevidst nysgerring proaktiv projektledelse selvstændig struktureret udadvendt udviklingsorienteret
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Deltidsjob Fuldtidsjob
    Arbejdsområde
    Administration Data & Analyse IT - Netværk & Telekomm. IT - Software Projektledelse Rådgivning & Support
    Geografi
    Storkøbenhavn
    Lønønske
    42.000 DKK / måned
    Kontakt mig!