Erfaring med projektledelse, koordinere, planlægge, arbejde i excel herunder at udarbejde budgetter og er god til at navigere i en stor organisation. Dygtig kommunikator både skriftlig og mundtligt. Min arbejdsform er systematisk, struktureret og analytisk, har ry for at være særdeles hjælpsom og have et godt humør, som smitter af på and

Opdateret 05. januar 2023
Min uddannelse
2017 - 2017

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

Strategi og forretningsudvikling, der virker
Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
Periode: november 2017 - november 2017
2017 - 2017

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

Den faciliterende projektleder
Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
Periode: oktober 2017 - oktober 2017
2012 - 2012

Kurser, efteruddannelse og andet

Aarhus Universitet

Typo3-kursus: vedligeholdelse og udvikling af hjemmesider på Aarhus Universitet
Uddannelsesområde: Administration
Periode: april 2012 - april 2012
2011 - 2011

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

Sitecore-kursus: vedligeholdelse og udvikling af hjemmesider i Aarhus Kommune
Uddannelsesområde: Administration
Periode: marts 2011 - marts 2011
2010 - 2010

Kurser, efteruddannelse og andet

Erhvervsakademi Aarhus - EAAA

Projektstyring
Uddannelsesområde: Administration
Periode: september 2010 - november 2010
2003 - 2010

Cand.mag. i Musikvidenskab

Aarhus Universitet

Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: september 2003 - april 2010
Min erhvervserfaring
2016 - nu

Foredragsholder, arrangør, og musiker

Virksomhedsnavn skjult

• Kontakt og koordinering af eksterne samarbejdspartnere
• Tilrettelæggelse af foredrag og udarbejdelse af alt materiale
• Planlægning af koncerter og spiller koncerter
Arbejdsområde: Kunst & Kultur
Periode: december 2016 - nu
2015 - nu

Bestyrelsesmedlem

Virksomhedsnavn skjult

• Arrangering og formidling af arrangementer til medlemmer via web og facebook
• Resultat: Fra idéudvikling til færdig rapport af medlemmernes brug af fritidsaktiviteter
• Resultat: Udarbejdelse af strategiplan
Arbejdsområde: Administration
Periode: marts 2015 - nu
2011 - nu

Foredragsholder

Virksomhedsnavn skjult

• Tilrettelæggelse af kursus og udarbejdelse af alt materiale
• Afholdelse af musikkurser

Reference: ”Meget kompetent, dejligt engageret”
Arbejdsområde: Undervisning
Periode: februar 2011 - nu
2019 - 2021

Økonomikonsulent

Virksomhedsnavn skjult

Planlægge og afvikle interne excelkurser
Sekretariatsbetjening: Bl.a. indberette nye og ændringer af ansættelser og udarbejde ansættelsesbreve
Deltage i tværgående samarbejde for mere ensrettede krav ved tildeling af tilskud
Undersøge mulighederne for klimakompensation ved flyrejser
Arbejdsområde: Administration
Periode: september 2019 - februar 2021
2018 - 2018

Kommunikationsmedarbejder (tidsbegrænset)

Virksomhedsnavn skjult

Kommunikationsopgaver
Opbygning af nyt intranet for Børn og Unge, Økonomi
Udarbejdelse af artikler og oprettelse af sider på kommunens intranet
Udvikling af ny databehandlingsmetode med VBA-kode i Excel
Min ansættelse er blevet forlænget 2 gange
Arbejdsområde: Administration
Periode: februar 2018 - december 2018
2014 - 2016

Konsulent

Virksomhedsnavn skjult

• Projektledelse: Udvikling, koordinering og afholdelse af forskellige kurser
• Budgetlægning og -opfølgning af forskellige kurser og arrangementer
• Markedsføring via web, nyhedsbreve, mails, sociale medier og trykte materialer
• Facilitator for orkesterudvalget med repr. fra konservatoriet, folkeskolen og foreningslivet
• Sparre, rådgive og inspirere frivillige foreninger
• Sekretariatsopgaver herunder referater og besvarelse af henvendelser
• Arbejde i en politisk ledet organisation
• Resultat: Indtægtsforøgelse på 100.000 kr. og forøgelse af antal kursister på DAMs Musikkursus for unge med 37 % med en merudgift på ca. 3.500 kr.
• Resultat: Har skabt en langt større synlighed af DAM
• Resultat: Udvikling og afholdelse af nye typer kurser med succes

Reference: ”Winni har vist sig skarp på både de indholdsmæssige og økonomiske aspekter. Winni har skabt hidtil uset tilgang til DAMs Musikkursus for unge.”
Arbejdsområde: Administration
Periode: marts 2014 - december 2016
2010 - 2014

Orkesterleder & bestyrelsesmedlem

Virksomhedsnavn skjult

• Ledelse af frivillige i alderen 20-75 år
• Fra idéudvikling til eksekvering af koncerter med 65-70 musikere
• Planlægning og koordinering af program, prøveforløb og koncerter
• Kontakt og koordinering af eksterne samarbejdspartnere (solister, dirigenter og spillesteder)
• Resultat: Fra idéudvikling til færdig rapport af online evaluering af ny tiltag
• Resultat: Forøgelse af medlemstallet med ca. 10 % på 1½ år

Reference: ”Hun arbejder hurtig. Hun har humor. Hun har sat flere nye tiltag i gang”
Arbejdsområde: Administration
Periode: september 2010 - september 2014
2012 - 2013

Projektmedarbejder (barselsvikariat)

Virksomhedsnavn skjult

• Projektledelse af events for Lektier Online på 30 skoler
• Markedsføring via web, sociale medier og trykte materialer
• Arbejde i en politisk ledet organisation
• Resultat: Fra idéudvikling til eksekvering til færdig reklamefilm
• Resultat: Forøgelse af antal sessioner på Lektier Online med 25 % på ½ år

Reference: ”Winni er altid omhyggelig og struktureret. Har et godt kommunikationsniveau og gode samarbejdsevner. Er social, fik hurtigt etableret et godt forhold til kollegaerne.”
Arbejdsområde: Administration
Periode: december 2012 - september 2013
2012 - 2012

Koordinator (vikariat)

Virksomhedsnavn skjult

• Koordinering og planlægning af kurser og konferencer
• Udarbejdelse af trykte markedsføringsmaterialer
• Arbejde i en politisk ledet organisation
• Resultat: Webmaster: Idéudvikling til færdiggørelse af hjemmeside for kurser og konferencer

Reference: ”Winni går til sine opgaver med stort engagement. Struktureret tilgang til arbejdet. Tager ansvar for sine opgaver. Meget social og positivt væsen”
Arbejdsområde: Administration
Periode: april 2012 - oktober 2012
2009 - 2012

Underviser

Virksomhedsnavn skjult

• Tilrettelæggelse af kurser og udarbejdelse af alt materiale
• Resultat: Fordoblet antallet af kursister på 1½ år

Reference: ”Winni er meget engageret, altid velforberedt underviser, som evner at formidle sit stof på en inspirerende måde”
Arbejdsområde: Undervisning
Periode: september 2009 - maj 2012
2011 - 2011

Kommunikationsmedarbejder (Vikariat)

Virksomhedsnavn skjult

• Planlægning og koordinering af koncerter m.m.
• Markedsføring og PR via web, sociale medier og trykte materialer
• Resultat: Webmaster: Fra idéudvikling til færdig opgradering af skolens hjemmeside

Reference: ”Winni er struktureret, grundig, dynamisk, effektiv og opgavefokuseret. Tingene er altid i orden. Altid med smil på læben, et højt kommunikationsniveau”
Arbejdsområde: Administration
Periode: marts 2011 - oktober 2011
Mine kompetencer
Evner
afholdelse budgetlægning og -opfølgning af forskellige kurser og arrangementer facilitering af udvalg formidling fra idéudvikling til eksekvering til færdig reklamefilm inspirere og vejlede frivillige; lærere og elever koordinering ledelse af frivillige markedsføring via web; nyhedsbreve; mails; sociale medier og trykte materialer planlægning projektledelse af events projektledelse: udvikling; koordinering og afholdelse af forskellige kurser sekretariatsopgaver herunder referater og besvarelse af henvendelser sparre; rådgive og inspirere frivillige foreninger udarbejdelse af analyser og rapporter udarbejdelse af undervisningsmateriale undervisning webmaster
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk
Mine præferencer
Jobtype
Deltidsjob Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Administration Forskning & Udvikling Human Resources Internet & Multimedia Kommunikation, Media & SoMe Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Organisation & Forening Projektledelse Rådgivning & Support
Geografi
Østjylland (Aarhus)
Kontakt mig!