Projektleder med international erfaring, herunder udviklingsprojekter (markedsføring af investeringsprojekter), implementering af digitaliseringsprojekter (CRM, vagtplanlægning, lønregistrering, driftssystemer). Motiveres af at skabe værdi og optimere forretningsområder via forbedrede processer

Opdateret 27. april 2019
Min uddannelse
- nu

Cand.merc.IBS

Copenhagen Business School - CBS

Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: - nu
Min erhvervserfaring
- nu

Koncerncontroller

Virksomhedsnavn skjult

Hovedområde: business controlling og projektleder ifm. digitalisering og optimering af processer og forretningsgange.

Ansvarsområder
• Projektleder for koncernens digitaliseringsprojekter, primært i Forenede Care A/S og Forenede Service A/S i Danmark, og særligt med henblik på optimering af drift og administration
• Optimering af eksisterende ’work flow’, forretningsgange, processer og procedurer i datterselskaber som følge af digitaliseringsprojekter
• Bogføringsrelaterede småopgaver på koncernniveau

Opgaver
• Udarbejdelse af business case for alle nye digitaliseringsrelaterede tiltag/projekter i datterselskaber, med fokus på at skabe synergier på tværs af koncernen
• Sammensætning af projektorganisationer samt projektrelaterede arbejdsgrupper på tværs
• Udarbejdelse af diverse projektdokumenter, herunder budgetter, implementeringsplaner, tidsplaner, undervisningsmateriale m.v.
• Udarbejdelse af processer, procedurer og rutiner for eksisterende forretning såvel som ændrede workflows som følge af nye tiltag
• Afholdelse af indledende workshops og undervisning af alle interessenter i planlægnings- og implementeringsfase
• Løbende opfølgning og undervisning af interessenter i driftsfase af projekter
• Planlægning og implementering af pilotprojekter i forbindelse med test af nye driftssystemer
• Diverse mindre regnskabsopgaver på koncernplan i ERP system (Navision)

Resultater
• Succesfuld implementering af vagtplanlægningssystem i Forenede Care A/S målt på 100 % driftsprocent og tilfredshed hos brugerne
• Succesfuld implementering af timeregistreringssystem i Forenede Service A/S målt på 100 % driftsprocent og tilfredshed hos brugerne
• Etablering af omkringliggende kontrolprocesser (daglige rutiner, der sikrer overholdelse af timenorm)
• Brugerorienteret udvikling af diverse funktioner i implementerede systemer
Arbejdsområde: Projektledelse
Periode: - nu
2009 - 2011

Assistant Industrial Development Officer

Virksomhedsnavn skjult

Ansvarsområder
• ’Young Professional’ inden for markedsføring af investeringsmuligheder i udviklingslande og kapacitetsudvikling herunder i såvel privat som offentlig sector
• Ansvarlig for udvikling, opfølgning og implementering af fire af afdelingens projekter i Uganda, Tanzania, Sudan, Sydkorea
• Ansvarlig for afdelingens stakeholder rapportering, inkl. statusrapporter baseret på the ’Logical Framework Approach’ (model for værditilvækst i afdelingens projekter)

Opgaver
• Udarbejdelse af projektdokumenter inkl. konceptudvikling, CSR principper og tilpasning til ’Logframe’ (måling af værditilvæksten)
• Tilretning af projektdokumenter til ’funding’ ansøgninger (EU og donorlande)
• Daglig projektledelse og administration, inkl. udarbejdelse af kunde/leverandøraftaler (ToR/service level agreements), rekruttering og management af konsulenter, organisation og management af projektets interessenter/stakeholders, udarbejdelse af budgetter og budgetrevisioner, kvalitetssikring
• Eksekvering af stakeholder rapportering, herunder udarbejdelse af diverse dokumneter
• Videreudvikling af afdelingens koncept- og idégrundlag i udbudte ydelser
• Forberedelse og afholdelse af Investor Forum i Uganda
• Forberedelse og afholdelse af Round Table og Workshop i Sudan for udvalgte interessenter og repræsentanter fra den private sektor og finansielle institutioner baseret på forudgående sektorielle analyser
• Analyse af investeringsperspektiver i Tanzania og Sydkorea
• Udarbejdelse af kursus i kapacitetsudvikling inden for investment promotion, inkl. indhold, struktur, interessenter og deltagere
• Diverse driftsrelaterede opgaver i forbindelse med afdelingens interne dokumentering og rapporteringsprocedurer

Resultater
• Succesfuld implementering af fire kapacitetsudviklingsprojekter, i alle projektfaser: design, formulering, planlægning, implementering, monitorering og evaluering målt på forud opstillede succeskriterier iht. Logframe
• Promovering af investeringsmuligheder i fokuslande
• Matchmaking mellem investorer og investeringsmuligheder
• Matchmaking mellem internationale producenter og lokale leverandører
• Strømligning af afdelingens udbudte ydelser
Arbejdsområde: Projektledelse
Periode: august 2009 - august 2011
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
alle
Geografi
Storkøbenhavn
Kontakt mig!