Motto ”Der findes ingen problemer – kun udfordringer”. Gennem hele min karriere har jeg arbejdet med de fleste discipliner indenfor økonomistyring og udarbejdelse af økonomiske værktøjer samt statistikker. Jeg har haft ansvaret for af opbygningen automatiseret perioderesultatet og årsregnskaber i Excel, således manuelle indtastningers

Opdateret 26. april 2019
Min uddannelse
1999 - 2002

Anden kort videregående udd.

Niels Brock Copenhagen Business College

Uddannelsesområde: Økonomi & Revision
Periode: april 1999 - april 2002
Min erhvervserfaring
2015 - 2019

Controller

Ansvarsområder:
• Implementering og opsætning af Membercare (medlemssystem), Microsoft NAV 2016 herunder budgetmodel, elektronisk faktura scanningssystem og udlægssystem
• Løbende controlling af omsætning og omkostninger
• Løbende budgetopfølgning med budgetansvarlige
• Lønadministration
Resultater:
• Opnåede større økonomisk ansvarlighed ved decentral budgetstyring og opfølgning
• Gennemsigtighed i økonomien
• Sikrerede likviditetsstyring så økonomisk beredskab til enhver tid er til rådighed
Arbejdsområde: Økonomi & Forvaltning
Periode: juni 2015 - maj 2019
2012 - 2015

Controller

Arne Stubbe automobiler A/S

Ansvarsområder:
• Intern IT-supporter – hjælp til opsætning af terminaler, nulstil password, adgang til fjernskrivebord
• Lønindberetning på timelønnende hver 14 dag
• Deltagelse i budgetlægning med afdelingsledere samt indlæse budget i økonomisystem
• Løbende vedligeholdelse på anlægskartotek
• Foretage månedlige afskrivninger samt afstemning af balanceposter
• Kontrol af vognkort, således at alt bliver faktureret korrekt på de solgte vogne i henhold til salgsdokumenter

Resultater:
• Optimering af posteringsark med VBA kode til direkte indlæsning i økonomisystem fx daglig salg af nummerplader, lønninger, månedlige leasingydelser – besparelse på ca. 15 timer månedligt
• Optimering af markedsanalyse ved automatisk indlæsning af data
• Igangsat elektronisk tidsstempel i stedet for manuelt – bedre overblik på mekanisk værksted samt optimeret ressourceforbrug pr. reparation
• Optimering af fakturering mellem pladeværksted og datterselskab – besparelse ca. 5 timer pr. måned
Arbejdsområde: Administration
Periode: maj 2012 - maj 2015
2008 - 2011

Controller

AOF Danmark

Ansvarsområder:
• Løbende controlling af omsætning og omkostninger
• Systemejer af økonomisystemet Microsoft Dynamics AX
• Implementering af Microsoft Dynamics AX2009 herunder budgetmodel og elektronisk faktura scanningssystem
• Etablering af dimensionsopdelt budgetmodel, med månedlige budgetopfølgning, såvel på resultat som likviditet
• Udarbejdelse af forretningsgange
• Uddannelse/undervisning af medarbejdere
• Ansvarlig for udarbejdelse af årsregnskab – afstemninger, analyser og anden dokumentation til revisionen
Resultater:
• Gennemsigtighed i økonomien
• Sikret likviditetsstyring/økonomisk beredskab er til rådighed for ledelse og bestyrelse
• Opnåede større økonomisk ansvarlighed ved decentral budgetstyring og opfølgning
• Ved implementering af Microsoft Dynamics AX2009 Sparede AOF Danmark tkr. 300 til projektledelse, idet jeg selvstændigt varetog opgave
Arbejdsområde: Økonomi & Forvaltning
Periode: oktober 2008 - december 2011
2007 - 2008

Controller

Lederne

Ansvarsområder:
• Etablering kvartalsvise budgetopfølgningsmøder samt udsendelse af økonomirapporter til organisationens afdelinger
• Etablering af momssandsynlighed samt ændret bogføringsprincip med hensyn til købsmoms på kursusvirksomhed
• Optimering af afstemningsprocedure ved a-kasse afstemning og indrapportering
• Udarbejdelse af ferieberegning for nyansatte samt barselsoversigt til HR
• Udarbejdelse af fraværsrapport på afdelingsniveau
Resultater:
• Opnåede større økonomisk ansvarlighed ved decentral budgetstyring og opfølgning
• Opnåede besparelse på ændring af bogføringsprincip på kursusvirksomhed +200 tkr.
Arbejdsområde: Økonomi & Forvaltning
Periode: november 2007 - september 2008
2004 - 2007

Controller

Dansk Erhverv

Ansvarsområder:
• Løbende controlling af omsætning og omkostninger
• Etablering dimensionsopdelt budgetmodel, med månedlige budgetopfølgninger, såvel resultat som likviditet
• Etablering af forretningsgange
• Afholdt momskursus for kollegaer – brugt som momsekspert for kollegaerne i brancheforeningen
• Udarbejdelse af skabelon til udligning af mellemregningskonti – samt indlæsningsfil til banksystemet Unitel
• Foretage systemmæssige ændringer af bogføring i forbindelse med fusionen mellem DH&S og HTSI
Resultater:
• Gennemsigtighed i økonomien
• Sikrerede likviditetsstyring så økonomisk beredskab til enhver tid er til rådighed
• Opnåede større økonomisk ansvarlighed ved decentral budgetstyring og opfølgning
Arbejdsområde: Økonomi & Forvaltning
Periode: oktober 2004 - oktober 2007
1998 - 2004

Revisorelev/Revisorassistent

SC Revisorerne

Revisorelev/revisorassistent med opgaver indenfor bogføring af personlige selskaber, lønregnskab for kunder, revision af årsrapporter for mindre selskaber, udarbejdelse af budget for kunder, IT support for egne kollegaer samt virksomhedens kunder, videreudvikling og vedligeholdelse af virksomhedens time/sagssystem
Arbejdsområde: Økonomi & Forvaltning
Periode: oktober 1998 - september 2004
Mine præferencer
Jobtype
alle
Arbejdsområde
alle
Geografi
alle
Kontakt mig!