Jeg stærk til drift, og flytter hurtigt og effektivt bunker på skrivebordet. Min erfaring er især inden for kundeservice, regnskab og praktisk ledelse, hvor jeg har udvist talent for at tage en tur i helikopteren og få et overblik over helheden i organisationen. Jeg er idérig og formår at optimere og effektivisere.

Opdateret 31. marts 2020
Min uddannelse
2011 - 2017

Cand.soc. - Politisk Kommunikation

Copenhagen Business School - CBS

Uddannelsesområde: Samfundsvidenskab
Periode: september 2011 - februar 2017
2007 - 2011

BSc. International Business and Politics

Copenhagen Business School - CBS

Uddannelsesområde: Samfundsvidenskab
Periode: september 2007 - juni 2011
2005 - 2007

Kurser, efteruddannelse og andet

Niels Brock Copenhagen Business College

Kontoruddannet med regnskab som speciale
Uddannelsesområde: Administration
Periode: september 2005 - august 2007
Min erhvervserfaring
2017 - 2017

Kundeservice- og kontorassistent

BFT Logistik

  • Løbende kundebetjening på mail og telefon
  • Ansvarlig for at udarbejde vejledninger for arbejdsgange i de forskellige systemer
  • samt vedligeholde disse
  • Fokus på at lette arbejdsgange og smidiggøre processer bl.a. ved at rydde op i
  • data i Microsoft Access databaser
  • Styring og planlægning af klargøring og transport af frysere for kunde med
  • sæsonmæssige spidsbelastningsperioder, samt lagerstyring at deres frysere
  • Opnået resultat: ved at effektivisere arbejdsgange og systemer minimerede jeg i
  • løbet af få måneder den arbejdsopgave jeg startede med at bruge al min tid på til kun at bruge under halvdelen af tiden
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: maj 2017 - december 2017
    2014 - 2017

    Teamkoordinator / Kundeserviceassistent

    Føtex i Kokkedal, Helsingør og Hillerød

  • Mellemleder i serviceenheden der består af kasselinje, bagerudsalg, kiosk, kundeservice, postbutik og servicemedarbejdere/flaskesortering
  • Praktisk styring af arbejdsdagen for 6-18 medarbejdere i forhold til pauser og arbejdsfordeling
  • Fokus på at være en samlende leder på gulvet i afdelingen, og skabe en holdånd der kunne løfte såvel trivslen, som effektiviten - også når der er travlt og vi løber stærkt
  • Fokus på service i højt niveau for både kunder og kolleger
  • Driftsmæssigeopgaver, som planlægning af arbejdsplaner og kontrol af
  • kassedifferencer blev løst i butikken siddeløbende med betjening af kunder
  • Opnået resultat: at få et godt og tillidsfuldt samarbejde med hele afdelingen
  • bestående af alt fra de erfarne damer på 50+ i alder og til unge i fritidsjob.
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: september 2014 - april 2017
    2013 - 2015

    Bogholder

    J. Boye

  • Ansvarlig for bogholderiet og sparringspartner for direktør og ledelse
  • Initiativtager til, og ansvarlig for optimering af regnskabsprocesser og rapportering
  • rettet mod at skabe bedre beslutningsgrundlag for firmaet
  • Opnåetresultat: selvstændigt udviklet rapporteringsværktøj i GoogleSheets
  • (Googles online regneark) der gav overblik over aktivteter, likviditet og indtjening
    • Ros for omhyggelighed
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: juni 2013 - april 2015
    2012 - 2014

    Serviceassistent

    Bilka OneStop

  • Kasse, Kundeservice og Servicekontor/Kassekontor
  • Ledelseserfaring på dagligt/praktisk niveau som første led i at håndtere
  • personalemæssige udfordringer
    • Mange bolde i luften
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: februar 2012 - januar 2014
    2010 - 2011

    Studentermedhjælper Økonomi

  • Håndtering af alle rejseafregninger samt optimering af rapportering af rejsedage
  • Daglig bogføring af indbetalinger og udbetalinger
  • • Kreditor håndtering og debitorfakturering
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: april 2010 - august 2011
    2008 - 2009

    Regnskabsassistent, deltid

    Avanade Denmark

    • Samarbejde med Shared Service Centre i blandt andet Indien og Argentina
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: august 2008 - november 2009
    2006 - 2008

    Studentermedhjælper, Kontrol

    Spillemyndigheden

    • Kontrol med danske spils produkter, herunder skrabespil og lotterier
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: april 2006 - august 2008
    2008 - 2008

    Vikar / Studentermedhjælper, Økonomi

    DHL

    • Bogføring af finansbilag
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: april 2008 - juli 2008
    2007 - 2008

    Green Team retention agent, Kundeservice, deltid

    3

    • Fastholdelse af kunder
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: september 2007 - maj 2008
    2005 - 2007

    Økonomielev

    IC Companys

    • Forløb med oplæring i diverse regnskabsopgaver for det danske og det svenske datterselskab
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: september 2005 - august 2007
    Mine kompetencer
    Evner
    ingen angivet
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob Graduate/trainee Vikariat
    Arbejdsområde
    Administration Data & Analyse Forskning & Udvikling Human Resources Ledelse & Planlægning Politik & Samfund Rådgivning & Support Socialvæsen
    Geografi
    Nordsjælland Storkøbenhavn Vestsjælland Østsjælland
    Kontakt mig!