Den røde tråd i min faglige og personlige profil er at være proaktiv og skabende. Jeg er fascineret af at udforme målrettede budskaber med visuelle virkemidler og kommunikere med tekst, grafik, billeder og video. Jeg brænder for at arbejde med kreative processer og løse opgaver indenfor det grafiske område. Se og læs mere på asoph.dk

grafik digitale medier marketing kommunikation reklame annoncering  

Opdateret 05. april 2018
Min uddannelse
2013 - 2013

Kurser, efteruddannelse og andet

Københavns Erhvervsakademi, Design/business

Digital Billedredigering og Layout - Adobe (CC) Photoshop og Indesign (billedredigering, grafisk design og layout af marketingmateriale) - 3 ugers kursus
Uddannelsesområde: IT
Periode: april 2013 - april 2013
2013 - 2013

Kurser, efteruddannelse og andet

Københavns Erhvervsakademi, Design/business

Online Marketing - Google Adwords/Analytics og WordPress (SEO, SEM and CMS) - 3 ugers kursus
Uddannelsesområde: IT
Periode: marts 2013 - marts 2013
8
2010 - 2013

Cand.merc.MCM

Copenhagen Business School - CBS

Uddannelsen har gjort mig i stand til effektivt at identificere dybere meningsfulde behov hos forbrugerne samt anvende disse som basis for strategiudvikling i marketingsammenhænge og positioneringen af et brand.
Under uddannelsen har jeg fået fokus på, at skabe konkurrencemæssige fordele for virksomheder på basis af forbrugerloyalitet i et værdiskabende øjemed.

FAG
• Brandpositionering i B2C (evt. B2B) kontekst
• Strategiudvikling
• Kampagneplanlægning
• Markedsresearch
• Kommunikationsledelse
• Forbrugeradfærdsanalyse
• Konkurrentanalyse
• Oplevelsesbranding
• Shopper- og Neuromarketing
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: september 2010 - februar 2013
7
2007 - 2010

BA i Økonomi

Copenhagen Business School - CBS

Uddannelsen har givet mig indsigt i hvordan erhvervsøkonomiske tænkemåder influeres af irrationelle og emotionelle handlingsmønstre hos mennesker.
Under uddannelsen fik jeg forståelse for, hvordan den menneskelige faktor påvirker vilkårene for virksomhedens måde at fungere og udvikle sig på. Dette sættes i relation til generelle ledelses- og samarbejdsforhold samt udviklings- og forandringsprocesser i virksomheden.

FAG
• Økonomistyring
• Psykologiske tests
• Personlighedspsykologi og erhvervspsykologi
• Organisations- og omverdensudvikling
• Kommunikationsledelse
• International ledelse
• Identitetsskabelse
• Forandringsledelse
• Kvalitative interviewteknikker
Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
Periode: august 2007 - juli 2010
10
2007 - 2007

Kurser, efteruddannelse og andet

Niels Brock Copenhagen Business College

Gymnasial supplering - Økonomi, Marketing og Erhvervsret
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: august 2007 - december 2007
11
2006 - 2007

Kurser, efteruddannelse og andet

Niels Brock Copenhagen Business College

De Merkantile Erhvervsuddannelsers Grundforløb - IT, Økonomi og Salg
Uddannelsesområde: IT
Periode: september 2006 - januar 2007
Min erhvervserfaring
2014 - 2018

Content- og Social Media Manager

Zoologisk Have - København ZOO

I jobbet som Content- og Social Media Manager har jeg udviklet Zoos digitale tilstedeværelse. I samarbejde med et bureau har jeg implementeret en ny designguide i kommunikationen for at sikre et ensartet grafisk udtryk på tværs af platforme, og jeg har dagligt produceret værdiskabende indhold til sociale medier, nyhedsbreve og hjemmeside.
Udover at brande Zoo som kulturinstitution og give målgruppen ”reason to go”, har indholdet skabt gode resultater i form af højt engagement, trafik til hjemmesiden og konverteringer til webshopsalg.
Jeg startede Youtube kanalen, der med over 1. mio. organiske videovisninger årligt var med til at holde Zoos nyhedsværdi høj. Videoerne supplerede i høj grad pressearbejdet og blev ofte brugt af medierne online og på TV.

ARBEJDSOPGAVER
• Grafisk fremstilling til tryk, web og digitale medier; annoncer, bannere og plakater mm.
• Produktion og redigering af video og billeder
• Sociale medier; strategi, indhold og community management
• Nyhedsbreve udsendt til 50.000 + modtagere med gennemsnitlig åbningsrate på 34%
• Optimering og opdatering af struktur, indhold, design og SEO på zoo.dk
• Skribent på magasinet Zoonyt udsendt til 76.000 årskortholdere hvert kvartal
• Eksponering af Zoo i tilbud og annoncer via samarbejdspartnere som WOCO, AOK og Storebælt
• Pressehåndtering og pressemeddelelser

Stillingen er desværre nedlagt i november 2017 grundet organisationsændringer med fritstilling t.o.m. marts 2018.
Arbejdsområde: Marketing & Reklame
Periode: oktober 2014 - marts 2018
2014 - 2014

Konsulentassistent

Sunrise Reklamebureau

I jobbet som Konsulentassistent i Newbizz afdelingen opsatte jeg bureaupræsentationer i powerpoint til potentielle nye kunder på baggrund af markedsresearch og konkurrentanalyse.
Med udgangspunkt i dette bidrog jeg til forberedelsen af brandingstrategier og deltog i indledende kundemøder med indspark til planlægning og udførelse af marketingaktiviteter.

ARBEJDSPOGAVER
• Markeds- og konkurrentanalyse
• Bureaupræsentationer og indledende møder med potentielle kunder
• Udvikling af brandingstrategier som eksempler for potentielle kunder
• Koordinering af arbejdsopgaver med in-house grafikere
Arbejdsområde: Marketing & Reklame
Periode: marts 2014 - april 2014
2013 - 2013

Brandingkonsulent

Octopus Branding ApS

I jobbet som Brandingkonsulent servicerede jeg et bredt kundesegment og udførte arbejdsopgaver indenfor grafik, kommunikation og digitale medier. Jeg udarbejdede enkeltløsninger og totalkoncepter, der blev skræddersyet til kundernes behov.?

ARBEJDSOPGAVER
• Grafisk produktion af marketingmateriale til tryk og web for kunder og Octopus Branding
• Billedredigering og tekstforfatning
• Koordinering af aktiviteter med eksterne samarbejdspartnere og trykkeri
• Strategi for og opdatering af kundernes digitale medier
Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
Periode: august 2013 - september 2013
2011 - 2013

Passagerserviceagent

Copenhagen Airports A/S (CPH)

I jobbet som Passagerserviceagent var jeg ansvarlig for at varetage passagerernes individuelle behov gennem personlig vejledning og henvisning fra Informationen.
Endvidere medvirkede jeg til at sikre konstant og effektivt passagerflow i udenrigsterminalerne og transithallen, samt at afvikle nødprocedurer i samarbejde med security og politiet.

ARBEJDSOPGAVER
• Oplysning af fly- og turistinformation
• Daglig terminaldrift, check in og afvikling af nødprocedurer i udenrigsterminaler
• Koordinering af passagerflow i udenrigsterminaler med flyselskaber, handlere, security mfl.
• Salg af turist- og rejseartikler
Arbejdsområde: Rådgivning & Support
Periode: januar 2011 - september 2013
2005 - 2010

Passagerassistent

Copenhagen Airports A/S (CPH)

I jobbet som passagerassistent var jeg teamleder for Green Team, der koordinerede og effektiviserede passagerflow og check in i terminaler, transithal og krydstogtshangar.
Jeg arbejdede sideløbende som performance check’er med at indsamle data til lufthavnens statistikker, årsrapporter og kundetilfredshedsundersøgelser.

ARBEJDSOPGAVER
• Supervision af check in område
• Koordinering og effektivisering af passagerflow og kødannelse i udenrigsterminaler og transithal
• Teamledelse og oplæring af nye kollegaer
• Observationer af passageradfærd og tilfredshedsundersøgelser
Arbejdsområde: Data & Analyse
Periode: juli 2005 - november 2010
Mine kompetencer
Evner
adobe cc e-supplies ecommerce illustrator indesign mailchimp photoshop premiere pro seo sitecore sleeknotes sociale medier vocast wordpress
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk
Mine præferencer
Jobtype
Deltidsjob Fuldtidsjob Vikariat
Arbejdsområde
Internet & Multimedia Kommunikation, Media & SoMe Kunst & Kultur Marketing & Reklame
Geografi
Storkøbenhavn
Kontakt mig!