Uanset om jeg arbejder som leder, projektleder, projektdeltager eller forretningskonsulent har jeg fokus på at forstå og udvikle forretningen, enten internt eller hos kunden. Jeg har en kommerciel tilgang til opgaverne og arbejder på at skabe værdi for slutkunden og dermed også for min arbejdsplads.

Direktionsassistent PA Personlig assistent Administrationschef Kundeservicechef Business Partner Leder Projektleder Forandring Positiv Rådgiver Sparringspartner Strategi Eksekvering IT Kommerciel jura personaleledelse fleksibel analytisk planlægning  

Opdateret 15. marts 2019
Min uddannelse
1998 - 2008

Cand.jur.

Aarhus Universitet

Fag: Skatteret, civilproces, markedsret, aktie- og anpartsselskabsret, finansieringsret, erhvervs- og selskabsbeskatning, regnskabslære og virksomhedsøkonomi, entrepriseret, professionsansvar, børs- og kapitalmarkedsret.

Speciale: Beskyttelse af forbrugeroplysninger på Internettet.
Uddannelsesområde: Jura
Periode: september 1998 - februar 2008
Min erhvervserfaring
2016 - nu

Service Adm. Manager (Administrationschef)

Scanvaegt Systems A/S

Ansvarsområder:

• Ansvarlig for team der booker servicebesøg til 60 teknikere i Danmark.
• Ansvarlig for Service administrationen i Danmark, Tyskland og Polen, herunder også reception og kantine i Danmark.
• Ansvarlig for håndtering af servicekontrakter, kundeportefølje og certifikater i Danmark, Tyskland og Polen.
• Økonomistyring, fakturering, månedsrapportering og budgetopfølgning i NAV2013.
• Forretningsudvikling bl.a. ved deltagelse i tværorganisatoriske projekter.
• Procesoptimering bl.a. ved inddragelse af software som NAV2013 og Reeft.
• Strategiudvikling som del af Serviceledergruppen.
• Udvikling af Performance Management og rapporterings setup.

Resultater:

• Indført 25+ procesoptimeringstiltag i samarbejde med medarbejdere.
• Gennemført udviklingsforløb med medarbejdere med fokus på positiv kommunikation, hvilket har øget medarbejdertrivslen.
• Øget den enkelte medarbejders ansvar for egne opgaver.
• Gennemført optimeringsproces så overarbejde og stress omkring måneds- og årsafslutning er fjernet.
• Indført rapporteringstiltag til understøttelse af forretningsforståelsen.
• Indført månedlige One-to-One samtaler og afdelingsmøder med medarbejderne.
• Indført struktureret on-boarding proces i afdelingen.
• Implementeret Skype for Business og Compotella omstillingsløsning.
Arbejdsområde: Administration
Periode: november 2016 - nu
2014 - 2016

Produktchef CRM Divisionen / Forretningskonsulent

Proinfo A/S

Ansvarsområder Produktchef:

• Strategisk sparringspartner for ledelsen
• Opbygge, vedligeholde og udbrede viden om:
o Microsoft Dynamics CRM, SuperOffice CRM, C-Route kørselsoptimering, eMarketeer marketingsplatform, integrationsprodukter fra SuperOffice partnere.
• Udvikle, planlægge, udbyde og afholde kurser om produkterne internt/eksternt.
• Etablere partnernetværk, herunder udarbejdelse af kontrakter.
• Udarbejde kundereference cases.
• Key-Account Manager

Ansvarsområder Forretningskonsulent:

• Forretningskonsulent med opgaver under pre-sales/analyse/design/implementering.
• Bindeled mellem kunder og tekniske konsulenter.
• Sparringspartner/projektleder/underviser på interne og eksterne CRM projekter med fokus på forretningsprocesser, forretningsudvikling, forandringsledelse og kulturudvikling.
• Ansvarlig for forretningsmæssig udvikling af ProInfos CRM system (SuperOffice CRM).

Resultater:

• Projektleder for internt CRM projekt der revitaliserede ProInfos brug af CRM gennem undervisning og kommunikation.
o 20 % mere brug af CRM system
o Skabt positiv stemning blandt medarbejdere omkring brug af CRM system
o Forbedret datakvalitet af CRM data
Arbejdsområde: IT - Software
Periode: juni 2014 - oktober 2016
2013 - 2014

Interim CEO / General Manager / Forretningskonsulent

Vækstpartner ApS / Kontineo A/S

Begge koncernforbundne selskaber solgt til ProInfo A/S juni 2014 alle medarbejdere fulgte med i handlen.

Ansvarsområder Interim CEO Vækstpartner:

• Ansvar for at Vækstpartner ApS bliver marketdriver for Kontineo A/S’s produkt C-Route i det danske marked.

Resultater Interim CEO Vækstpartner:

• Designet og markedsført nyt partner setup for Kontineo A/S.
• Branded C-Route i det danske marked for Kontineo A/S gennem salgs- og partneraktiviteter.
• Vækstpartner ApS solgt til dansk Kontineo A/S partner (ProInfo A/S) i juni 2014.

Ansvarsområder General Manager Kontineo:

• Strategi-, forretnings- og produktudvikling.
• Kontrakts- og aftaleudarbejdelse, herunder juridisk rådgivning.
• HR/Personale og administration.
• Projektledelse.
• Opbygning og udvikling af partner salgskanal

Resultater General Manager Kontineo:

• Styrket ledelsen i strategiske og forretningsmæssige beslutninger.
• Styrket kommunikationen af strategi og prioriteringer til medarbejderne.
• Optimeret interne forretningsgange.
• Medvirket i salg af SuperOffice og C-Route serviceforretning til dansk partner (ProInfo A/S juli 2013).

Ansvarsområder Forretningskonsulent Kontineo:

• Forandringsledelse (Changesetter uddannet).
• Projektledelse af C-Route og SuperOffice projekter.
• Forretningsudvikling hos kunden.
• Procesanalyse og optimering (LEAN indgangsvinkel).

Resultater Forretningskonsulent Kontineo:

• Projektleder for 100+ bruger C-Route og SuperOffice mødebookingsprojekt ved DK top 5 forsikringsselskab.
Arbejdsområde: Topledelse
Periode: marts 2013 - maj 2014
2010 - 2013

Teamleder Team Booking Kundeservice Erhverv

Falck Danmark A/S

Ansvarsområder:

• Ledelsesmæssigt ansvar for afdelingen.
• Ansvar for rekruttering og medarbejderudvikling.
• Ansvar for udvikling af samarbejde med interne kunder.

Resultater:

• Re-organiserede afdelingen bl.a. gennem optimering af processer.
• Udviklede et high performance team gennem medarbejderinddragelse.
• Implementerede et nyt IT system til mødebooking.
• Skabte datagrundlag for og videreudviklede KPI nøgletal.
• Forbedring af resultat (antal møder) 2009-2010: 49%, 2010-2011: 7%, 2011-2012 estimeret 5%- i alt 10.000 møder booket i år 2012

Projektleder – Falck Danmark A/S, Aarhus C (udlånt IT projekt)

• Udarbejdelse af rapport vedr. optimeringsforslag til Falck Erhverv.
• Analyse af data fra CRM system (Super Office).
• Analyse af IT processer og metoder.
• Analyse af medarbejdernes processer og metoder.
• Udarbejdelse af forslag til datagrundlag og opbygning af datawarehouse.
• Business cases på foreslåede optimeringstiltag.
• Implementeringsansvarlig for dele af optimeringstiltagene.

Projektkoordinator – Falck Danmark A/S, Aarhus C (udlånt til IT projekt)

• Ansvar for koordination mellem projektinteressenter.
• Ansvarlig for at levere risikoanalyse og business case til projektet.
• Bidrage til at drive og eksekvere på opgaver i projektet.
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: august 2010 - marts 2013
2007 - 2010

Customer Service Crosstrade and Claims Manager

MSC Danmark A/S

• Ledelsesmæssigt ansvar for afdelingen.
• Budgetansvar/månedsrapportering/årsrapportering.
• Koordinering af containertransport, B2B.
• Opbygning og optimering af processer.
• Forretningsudvikling.
• Claims ansvarlig – juridisk sagsbehandling.
• Key account salg.
• Koncernsprog engelsk.
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: august 2007 - juli 2010
2006 - 2007

Customer Service Coordinator

Maersk Line

• Koordinering af containertransport, B2B.
• Kundeansvar.
• Koncernsprog engelsk.
• Elevansvarlig, herunder ansvar for oplæring.
Arbejdsområde: Transport & Logistik
Periode: februar 2006 - juli 2007
1998 - 2006

Supervisor

Den Blå Avis

• Ansvar for ressourceallokeringen i callcentret.
• Løsning af administrative og ad hoc opgaver for callcenterledelsen.
• Oplæring, coaching og motivering af kollegaer.
• Udvikling af callcentret som medlem af supervisorteamet.
• Ledelsesmæssigt ansvar for op mod 100 medarbejdere.
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: december 1998 - januar 2006
1997 - 1998

Speditør

Schenker Albert Nielsen/BTL A/S

• Ansvar for udarbejdelse af transportdokumenter og overholdelse af leveringsterminer.
• Kundeservice og afregning af kunder, B2B
Arbejdsområde: Transport & Logistik
Periode: december 1997 - august 1998
1995 - 1997

Speditørelev/Speditør

H. Daugaard A/S

• Kontorassistentuddannelse med spedition og shipping som speciale.
• Dagligt samarbejde med tysktalende agenter.
Arbejdsområde: Transport & Logistik
Periode: marts 1995 - juli 1997
1994 - 1995

Servicemedarbejder

Superkram

• Kundebetjening.
Arbejdsområde: Salg
Periode: januar 1994 - januar 1995
1993 - 1994

Praktikant

Hotel Schloss Elmau, Tyskland

• Baransvarlig.
• Arbejdssprog tysk.
Arbejdsområde: Salg
Periode: august 1993 - februar 1994
Mine kompetencer
Evner
analyse forandringsledelse forretningsudvikling it optimering jura medarbejderudvikling optimering personaleledelse projektledelse salg udvikling og eksekvering af strategi undervisning
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk tysk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Administration Bank & Forsikring Human Resources IT - Hardware IT - Software Jura Ledelse & Planlægning Projektledelse Topledelse Transport & Logistik
Geografi
Midtjylland Østjylland (Aarhus)
Lønønske
45.000 DKK / måned
Kontakt mig!