Gennem et længere uddannelsesforløb har jeg bl.a. opnået viden om hensigtsmæssig journalisering og dokumentstyring.

Opdateret 05. januar 2023
Min erhvervserfaring
2013 - 2013

Bibliotekar

Virksomhedsnavn skjult

Revision af CD-samling med kassation af sjældent udlånte eksemplarer på baggrund af udlånsstatistik, gennemgang af boghylder for at lede efter bortkommen materiale, ekspedition af printbestillinger
Arbejdsområde: Administration
Periode: oktober 2013 - november 2013
2012 - 2013

Assistent

Virksomhedsnavn skjult

Registrering af arkivalier i Excel-regneark såsom deklarationer
Arbejdsområde: Administration
Periode: november 2012 - februar 2013
2012 - 2012

Overassistent

Virksomhedsnavn skjult

Oprydning på arkiv, registrering af arkivalier ved hjælp af maskinskrevne etiketter
Arbejdsområde: Administration
Periode: maj 2012 - juni 2012
2008 - 2011

Overassistent

Virksomhedsnavn skjult

Dokumenthåndtering med opgaver i bibliotek og arkiv f.eks. registrering af bøger i DCBIB
Arbejdsområde: Administration
Periode: april 2008 - december 2011
2004 - 2005

Bibliotekar

Virksomhedsnavn skjult

Tilføjelse af FAUST-nummer på de enkelte bøger i en database med henblik på samarbejdet mellem bibliotekssektoren, museer og arkiver

Katalogisering af bøger

Udklip fra aviser på baggrund af emner samt anførelse af avisens navn samt dato for den enkelte artikel
Arbejdsområde: Administration
Periode: november 2004 - maj 2005
1999 - 2000

Bibliotekar

Virksomhedsnavn skjult

Oprettelse af arkiveringssystem over bøger og blade med henblik på gengindelse
vedligeholdelse af dette
udklipsarkiv med angivelse af dagblad og datering for de enkelte artikler
øvrige kontoropgaver såsom brevskrivning og pasning af telefon
Arbejdsområde: Organisation & Forening
Periode: november 1999 - maj 2000
1990 - 1990

Kontorassistent

Virksomhedsnavn skjult

Opgaver i skolebibliotek

registrering af udlån og tilbagelevering af materiale
hjemkaldelse af ikke-afleverede bøger
plastring og reparation af klassesæt og enkeltbøger
stille afleverede bøger på plads og i øvrigt opretholde en vis orden
Arbejdsområde: Administration
Periode: marts 1990 - december 1990
1988 - 1988

Kontorassistent

Virksomhedsnavn skjult

Ansættelse i en virksomheds indkøbsafdeling med forskellige opgaver f.eks.

bestilling af varer ved udfyldelse af fakturaer
godkendelse af fakturaer vedr. betaling
Arbejdsområde: Administration
Periode: februar 1988 - maj 1988
1986 - 1988

Kontoruddannelse

Virksomhedsnavn skjult

Kontoruddannelse allround med opgaver i afdelingerne for sekretariat, indkøb / omstilling, planlægning og spedition
Arbejdsområde: Administration
Periode: februar 1986 - februar 1988
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
alle
Geografi
Bornholm Fyn Midtjylland Nordjylland Nordsjælland Storkøbenhavn Sydsjælland & Øer Sydvestjylland (Esbjerg) Sydøstjylland Sønderjylland Vestjylland Vestsjælland Øresundsregionen Østjylland (Aarhus) Østsjælland
Kontakt mig!