Fortæl os lidt om dig selv og hjælp os med at matche dig med relevante job og karrieretilbud.
1Uddannelse
2Dig selv
3Præferencer
Hvad er din højeste uddannelse? Er du fortsat under uddannelse, angiv gerne din højeste forventede titel samt anslået dimissionsdato.
Hvem kan vi byde velkommen blandt vores talenter?
Hvilken type karriere- og jobtilbud har du interesse i? Og hvilke typer informationer vil du gerne modtage fra os?
Profil #65259
Jeg er en engageret og åben person, som ikke går ad vejen for administrative såvel som rutineprægede opgaver. Jeg sætter mig grundigt ind i opgaverne for at kunne levere gode resultater, og trives med at koordinere og evaluere.
Virksomhedspraktik på Holbæk Sundhedscenter.
Deltagelse i borgerkurser samt ansvar for organisering af kursusdata og kursusevalueringer til brug i årsrapport.
Arbejdsområde:
Data & Analyse
Periode:
september 2016
-
november 2016
2016
-
2016
Videnskabelig assistet
Jeg har i min ansættelse som videnskabelig assistent på Sundhedsfremme, Institut for Mennesker og Teknologi, Roskilde Universitet, haft til opgave at udarbejde en forskningsoversigt over den aktuelle forskning vedrørende patientinddragelse i Danmark. Her har jeg selvstændigt struktureret de indsamlede resultater og formidlet opgavens udførelse.
Endvidere har jeg haft til opgave at indsamle og strukturere forskergruppens CV'er som forberedelse til afsendelse af forskningsansøgning.
Arbejdsområde:
Data & Analyse
Periode:
juli 2016
-
august 2016
2012
-
2015
Studentermedhjælper
Studentermedhjælper, opgave for Danmarks Lungeforening i
forbindelse med projekt om KOL-patienter
- Transskribering af interviews
Arbejdsområde:
Data & Analyse
Periode:
august 2012
-
september 2015
2014
-
2015
Studentermedhjælper
Statens Institut for Folkesundhed v/ Nanna Ahlmark
Opgaver: Transskribering af interviews på dansk og engelsk, opdatering af database
Arbejdsområde:
Data & Analyse
Periode:
december 2014
-
april 2015
2014
-
2014
Studentermedhjælper
Transskribering af interviews i forbindelse med projekt v/ Aalborg Universitet om inddragelse af LEGO i undervisningen