06/2016 Nyuddannet med akademisk baggrund i Cand.merc. International Business and Management. Faglig stærk inden for handel og ledelse, fokus på forretnings- og strategisk planlægning. IT-orienteret med detaljesans og hyppig interaktion med ledelse, konsulenter og eksterne aktører.

konsulent Management international graduate analyse  

Opdateret 28. januar 2018
Min uddannelse
7
2014 - 2016

Cand.merc. International Business

Syddansk Universitet (SDU)

Uddannelsesområde: Samfundsvidenskab
Periode: september 2014 - juni 2016
2011 - 2014

HA

Syddansk Universitet (SDU)

Uddannelsesområde: Samfundsvidenskab
Periode: september 2011 - juni 2014
Min erhvervserfaring
2016 - 2016

Forretningsudvikling, Projektledelse og Marketingk

- Videreudvikling af IT, reklame og media forretningskonceptet
- Opsøgning af nye kunder, koordination og styring af salgsprocessen
- Digital og online markedsføring, heri af hjemmeside og sociale mediekanaler
- Udvikling af eksisterende brandingstrategi og udvikling af et nyt marketingsstrategisk koncept
- Kombinering af webside med sociale mediekanaler, her i LinkedIn, Facebook og Twitter
- Udvikling af nyhedsbreve og tekstbaseret webredigering
Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
Periode: oktober 2016 - oktober 2016
2016 - 2016

Marketingansvarlig og Kursus udbyder

- Webbaseret vedligeholdelse og redigering af hjemmeside
- Videreudvikling af konkrete forretningsløsninger og -muligheder på IT konceptet
- Udvikling af undervisningsmateriale til Excel samt udbydelse af Excel kurser
Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
Periode: september 2016 - oktober 2016
2014 - 2016

Studentermedhjælper

- Databehandling og forretningsanalyse
o Assistere ledelsen og projektansvarlige med datastatistik og analyse af registerdata indhentet fra Danmarks Statistik og den regionale model for erhverv og beskæftigelse Sam-K/line.
o Kvalitetssikring, analyse og formidling af data med grafisk fremstilling til brug i Regionens ajourblade.
o Kvartalsvis udarbejdelse af Vækst- og Beskæftigelsesredegørelse og den regionale vækstmagasin Ajour.
- Opbygning af informations- og kommunikationsplatform.
o Opstilling af programmeringsløsninger i Excel VBA med opbygning af automatiserede og interagerende Excel projektmapper.
o Opstilling og konstruktion af Excel til budgettering og rapportering af projektindhold og bevilling samt opbygning af Excel skabeloner.
o Integrering af programmeringsløsninger med samling af flere Excel-dataark til en stor Excel-fil, herunder ordne og systematisere.
o Opstilling af workflows, herunder Virksomhedsplan, Projekt og effektmodel og Den Regionale Virksomhedssurvey.
- Udvikling og vedligeholdelse af websider
o Gennem Sharepoint 2010 og Umbraco CMS at vedligeholde og redigere CMS systemer for interne og eksterne hjemmesider (Femern-Bælt Komiteen, Region Sjælland, AJOUR web og Kompetence Parat).
o Intern support af kollegaer i opsætning af indhold på hjemmesider, kontrol og kvalitetssikring for HTML fejl.
o Mellemled mellem Region Sjælland og GIS Group i forbindelse med Region Sjællands Ajour Kortportal hjemmeside.
o Opstilling af databank og kortportal, der indikerer de regional samfunds- og erhvervsøkonomiske udviklingsparametre samt ReVUS målsætninger.
- Analytiske publikationer
o Ansvar for en lang række analyse publikationer i Region Sjælland i den erhvervs- og markedsanalyse funktion, herunder udarbejdelse af trend- og markedsanalyser målrettet politiske formål og belysning af politikere og interessenter i Region Sjælland.
o Anførte publikationer findes på min LinkedIn-profil; Huseyin Carkaci.
Arbejdsområde: Data & Analyse
Periode: august 2014 - juni 2016
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob Graduate/trainee Studiejob
Arbejdsområde
alle
Geografi
Fyn Storkøbenhavn Vestsjælland Østsjælland
Kontakt mig!