HD 2. del
Copenhagen Business School - CBS
Cand.merc. Styring og Ledelse
Handelshøjskolen, Aarhus Universitet (ASB)
Cand.merc.
Handelshøjskolen, Aarhus Universitet (ASB)
Administrativ medarbejder
Virksomhedsnavn skjult
Økonomiske analyser
Journalisering
IT
Beboerudvikling
Konsulent
Virksomhedsnavn skjult
Økonomistyring
Organisering af IT
ESDH system, journalisering
Konsulent
Virksomhedsnavn skjult
Konsulent
Virksomhedsnavn skjult
MAVACO (Sælger containerlåse): Udviklet salgskoncept og booker møder for udviklingsdirektøren.
Nina Fisker Consult (CSR): Støttet stifterne i udvikling af forretningsplan og salgsstrategi.
Plus Agency (Konferencer): Hjulpet ejerne med udvikling af forretningsplan og strategi.
Tofte ID og 3XUid rådgivning om leverancesystem
CMC (Brancheforening): Rådgivet bestyrelsen omkring foreningskoncept.
2012- Koordinator, GetAhead www.getahead.dk
Medlem af netværk, der formidler personaleressourcer og løser opgaver indenfor ledelse. Ansvarlig for erhvervsgruppen, der håndterer netværkets samarbejdspartnere, politiske kontakter (lobbyisme) og 10 års jubilæum samt teamkoordinator og medlem af forretningsudvalget. Afholdelse af introduktionsmøder og kurser for nye medlemmer.
Resultater: Møder med medlemmer af Folketinget. Aftaler med rekrutteringsbureauer.
Sekretariatschef
Virksomhedsnavn skjult
• Udvikling af foreningen igennem strategiske oplæg, udvikling af uddannelsen, fagdage for faglig udvikling med foredrag og workshops, kurser for studerende, forbedring af efteruddannelsen, udvikling af nye medlemstilbud samt etablering af videncenter.
• Udvikling af markedsføringsstøtte til medlemmerne igennem Fodens Dag, patientblad, analyser af patienttyper og salgsstøttematerialer. Det blev lettere for medlemmerne at markedsføre sig.
• Sekretær for bestyrelse og støtte for formanden. Forberedelse af bestyrelsesmøder. Bestyrelseskurser. Forhandling af overenskomst og administration af denne. Støtte for frivillige og udvikling af frivilligkonceptet. Ny overenskomst efter 4 års konflikt.
• Politiske aktiviteter i form af lobbyisme, indgåelse af overenskomst og administration af denne samt etablering af netværk med andre foreninger.
Resultater: Øgning af medlemstal med 20 %, overskud, flere medlemstilbud som f.eks. patientblad og fagdage, omstrukturering af frivilligindsats, overenskomst, faglig udvikling. (Ny formand ønskede ny sekretariatschef efter hun var kørt ind).
Sekretariatschef
Virksomhedsnavn skjult
Ledelse af og økonomisk ansvarlig for sekretariat på 9 medarbejdere og professionalisering af dette.
Mine primære opgaver var: Strategioplæg, fungerende sekretær for bestyrelsen, udvikling af faguddannelsen, samarbejde med frivillige hjælpere, fagdage og ansvarlig for verdenskongres i år 2007..
Mit ansvar var at sikre kvalificeret efteruddannelse, og generel udvikling af organisationen, lobbyisme, profilering, bl.a. ”Fodens Dag”, udvikling af nye tilbud til medlemmerne, markedsførings- og salgsstøtte, overenskomstforhandlinger, administration af overenskomst og opbygning af videncenter.
Jeg stoppede grundet organisatoriske ændringer.
Resultater: Øgning af medlemstal med 20 %, overskud, flere medlemstilbud som f.eks. patientblad og fagdage, omstrukturering af frivilligindsats, overenskomst, faglig udvikling.
Salgschef
Virksomhedsnavn skjult
Salg af arrangementer i Hal D på Christianshavn. Salg af analyser og kampagner og gennemførelse af disse analyser smat andre salgsrelaterede analyser.
Konsulent
Løst opgaver for A-inspektion, Det Globale Køkken, Restaurant Skovly og Sonic Branding.
Konsulent
Virksomhedsnavn skjult
Salg af arrangementer i Hal D på Christianshavn.
Know How Kampagneanalyse, salgschef (deltid).
Salg af analyser af kampagner og gennemførelse af disse analyser samt andre salgsrelaterede analyser.
GetAhead, konsulent.
Medlem af netværk, der formidler personaleressourcer og løser opgaver indenfor ledelse, strategi, forretningsudvikling, salg, markedsføring og CRM.Løst opgaver for A-inspektion, Det Globale Køkken, Restaurant Skovly og Sonic Branding
Salgs- og marketingchef
Virksomhedsnavn skjult
Ansvarlig for alle kommercielle aktiviteter, herunder strategiudvikling, implementering og b2b-salg. Dagligt ansvar for salg af sponsering, butik, lokaler til arrangementer for eksterne kunder, koncerter og kontakt til turisterhvervet samt ansvarlig for kontakten til forpagteren af cafeen. Herudover ansvaret for teknikken til arrangementer samt egen pleje af nøglekunder. Opstart af erhvervsklub og drift af loyalitetsprogram.
Ansvarlig for 16 medarbejdere og en mellemleder. Medlem af ledergruppen for Arken.
Resultater: Tredoblet omsætningen i Arrangementsafdelingen. Ændret butikkens sortiment og øget omsætningen med 20%. Udvidet antallet af sponsorer og etableret kontakt til turistsektoren med øget besøgstal til følge. Forøgede belægningen til koncerter med 50%.
Salgs- og marketingchef
Virksomhedsnavn skjult
Ansvarlig for alle kommercielle aktiviteter, herunder strategiudvikling og implementering. Dagligt ansvar for salg af sponsering, butik, lokaler til arrangementer for eksterne kunder, koncerter og kontakt til turisterhvervet samt ansvarlig for kontakten til forpagteren af cafeen. Herudover ansvaret for teknikken til arrangementer samt egen pleje af nøglekunder.
Ansvarlig for 16 medarbejdere og en mellemleder. Medlem af ledergruppen for Arken.
Resultater: Tredoblet omsætningen i Arrangementsafdelingen. Ændret butikkens sortiment og øget omsætningen med 20%. Udvidet antallet af sponsorer og etableret kontakt til turistsektoren med øget besøgstal til følge. Forøgede belægningen til koncerter med 50%.
Konsulent
Virksomhedsnavn skjult
Analyse af alternative finansieringsformer for Ældre Center, skoler, børnehaver, vuggestuer og rehabiliteringscentre. Udbygning af kursuscenter m.m. i Søsterhjemmet. Omsætning øget med 50%.
Kontakt til sponsorer, private og fonde omkring finansiering af
Hospice. Indsamling af 9 mio. kr. til etablering af Hospice og 2,2 mio. kr. til kursuscenter. I alt indsamlet 19 mio. kr. Profilering og PR-aktiviteter omkring Hospice m.m. Strategiske opgaver for ledelsen.
Oplæg til indførelse af nyt edb med udgangspunkt i fremtidig drift og ledelse af Stiftelsen.
Resultater: Indsamlede midler så Diakonissestiftelsen kunne etablere Hospice uden træk på egne midler. Udviklet alternative indtægtskilder som kursuslokaler og diner transportable
Direktionskonsulent
Virksomhedsnavn skjult
Analyse af alternative finansieringsformer for Ældre Center, skoler, børnehaver, vuggestuer og rehabiliteringscentre. Udbygning af kursuscenter m.m. i Søsterhjemmet. Kontakt til sponsorer, private og fonde omkring finansiering af Hospice. Profilering og PR-aktiviteter omkring Hospice m.m. Strategiske opgaver for ledelsen.
Oplæg til indførelse af nyt edb med udgangspunkt i fremtidig drift og ledelse af Stiftelsen.
Resultater: Indsamling af 9 mio. kr. til etablering af Hospice og 2,2 mio. kr. til kursuscenter. I alt indsamlet 19 mio. kr. Udviklet alternative indtægtskilder som kursuslokaler og diner transportable, omsætning øget med 50%.
Fundraising- og marketingchef
Virksomhedsnavn skjult
Ansvarlig for direct marketing, fundraising, eventmarkedsføring, sponsering, profilering og medlemspleje. Medlem af brancheudvalget vedr. Superchancen.
Udviklede Hjerteforeningens markedsføring via database. Indførte bl.a. lotteri og dialog med medlemmerne om forskellige gavemåder.
Ansvarlig for 4 medarbejdere.
Resultater: Øgede indtægterne med 50% og mindskede omkostningerne med 15%
Indsamlings- og marketingchef
Virksomhedsnavn skjult
Ansvarlig for direct marketing, fundraising, eventmarkedsføring, sponsering, profilering og medlemspleje. Medlem af brancheudvalget vedr. Superchancen. Udviklede Hjerteforeningens markedsføring via database. Indførte bl.a. lotteri og dialog med medlemmerne om forskellige gavemåder.
Ansvarlig for 4 medarbejdere.
Resultater: Øgede indtægterne med 50% og mindskede omkostningerne med 15%.
Konsulent
Virksomhedsnavn skjult
kontrakt)
Opbygning af kundedatabase. Udarbejdelse af
marketingstrategier. Implementering af direct marketing, og
herigennem reduktion af omkostningerne og forøgelse af
responsen. Markedsføring af internationale udstillinger.
Markedsføring af konsulentordninger, uddannelser,
forlagsprodukter og blade. Styring af reklameaktiviteter.
Resultater: Samlede 3 selvstændige afdelinger om markedsføring og øgede hermed indtægterne og samarbejdet i Arbejdsmiljøfondet.
Konsulent/marketingkoordinator
Virksomhedsnavn skjult
Opbygning af kundedatabase. Udarbejdelse af marketingstrategier. Implementering af direct marketig og herigennem reduktion af omkostningerne og forøgelse af responsen. Markedsføring af internationale udstillinger. Markedsføring af konsulentordninger, uddannelser, forlagsprodukter og blade. Styring af reklameaktiviteter.
Resultater: Samlede 3 selvstændige afdelinger om markedsføring og øgede hermed indtægterne og samarbejdet i Arbejdsmiljøfondet
Konsulent
Virksomhedsnavn skjult
Konsulent på opbygningen af Postens Direct Mail Bureau
Konsulent
Virksomhedsnavn skjult
Konsulent på opbygningen af Postens Direct Mail Bureau
Marketingchef
Virksomhedsnavn skjult
Opbyggede en selvstændig marketingafdeling. Var ansvarlig for kampagner med et budget på mellem 1,5 og 3 mio. kr. vedrørende introduktion af nye afdelinger og imagemarkedsføring. Redigerede medlemsbladet Sparinvest. Var ansvarlig for den interne markedsføring overfor 2.000 sælgere. Uddannede ligeledes disse til at sælge foreningens produkter.
Gennemførte direct marketing kampagner overfor foreningens medlemmer og storkunder.
Var medlem af brancheforeningens PR-udvalg, der fortrinsvis foretog politisk lobbyisme.
Ansvarlig for 6 medarbejdere.
Resultater: Solgte i en kampagne for 1,022 mia. kr. Formuen blev tredoblet. Øgede antallet af emner i databasen fra 5.000 til 60.000.
(Afdelingen blev nedlagt efter fusion).
Marketingchef
Virksomhedsnavn skjult
Opbyggede en selvstændig marketingafdeling. Var ansvarlig
for kampagner med et budget mellem 1,5 og 3 mio. kr. vedrørende introduktion af nye afdelinger og imagemarkedsføring. Redigerede medlemsbladet “Sparinvest”. Var ansvarlig for den interne markedsføring overfor 2.000 sælgere. Uddannede ligeledes disse til at sælge foreningens produkter.
Gennemførte direct marketing kampagner overfor foreningens medlemmer og storkunder.
Var medlem af brancheforeningens PR-udvalg, der fortrinsvis foretog politisk lobbyisme.
Ansvarlig for 6 medarbejdere.
Resultater: Solgte i en kampagne for 1,022 mia. kr. Formuen blev tredoblet. Øgede antallet af emner i databasen fra 5.000 til 60.000.
(Afdelingen nedlagt efter fusion).
Fuldmægtig
Virksomhedsnavn skjult
Ansat i direktionssekretariatet (1983 - 1985) medlem af styringsgruppe til indførelse af ny strategi. Var desuden med til at udvikle ny projektorganisation. Opbyggede desuden ny budgetprocedure.
Som ansat i marketingafdelingen (1982 – 1983) med til at udvikle markedsanalyser, nye produkter og marketingkampagner
Fuldmægtig
Virksomhedsnavn skjult
Ansat i direktionssekretariatet (1983 - 1985) medlem af styringsgruppe til indførelse af ny strategi. Var desuden med til at udvikle ny projektorganisation. Opbyggede desuden ny budgetprocedure.