Jeg er detaljeorienteret og struktureret med erfaring i administration, kundeservice og ordrebehandling. Jeg skaber overblik i komplekse processer, sikrer fremdrift i pressede situationer og leverer professionel dialog. Jeg har stærk systemforståelse gennem test og implementering af SAP, Salesforce og Portalink.

Detaljeorienteret Systemstærk Kvalitetsbevidst Samarbejdsorienteret Struktureret Procesoptimering Ansvarlighed  

Opdateret 23. oktober 2025
Min uddannelse
2013 - 2015

Serviceøkonom

Professionshøjskolen UCN

Uddannelsesområde: Administration
Periode: august 2013 - juni 2015
Min erhvervserfaring
2023 - 2025

Order Processing Support

TMSS Denmark Aps

Central rolle i opstarten af kundeservice og etablering af ordreprocesser frem mod go-live. Ansvarlig for kundedialog, ordrebehandling, leverancer og kontakt via mail og telefon. Bidrog til test, optimering og implementering af Salesforce, SAP og Portalink.
Arbejdsområde: Administration
Periode: april 2023 - september 2025
2022 - 2023

Customer Care Agent

Schneider Electric

Arbejdet omfattede generel kundeservice, ordrebehandling, leverancer, reklamationer samt debitering/kreditering. Jeg havde daglig kundedialog og sikrede korrekt og rettidig håndtering af ordrer. Derudover havde jeg et tæt samarbejde med både teknisk support og salg.
Arbejdsområde: Administration
Periode: maj 2022 - marts 2023
2019 - 2021

Studentermedhjælper

Schneider Electric

Studentermedhjælper til kundeservice
Arbejdsområde: Administration
Periode: september 2019 - december 2021
2018 - 2019

Customer Care Agent

Schneider Electric

Arbejdet omfattede generel kundeservice, ordrebehandling, leverancer, debitering/kreditering og kundedialog. Jeg havde desuden ansvar for grossistkunder, herunder ordreflow, EDI og VMI.
Arbejdsområde: Administration
Periode: januar 2018 - august 2019
2016 - 2017

Customer Service Specialist

Schneider Electric

Deltog i opstarten af kundecenteret i Warszawa. Arbejdede med kundeservice, ordrebehandling, leverancer, debitering & kreditering og både indgående og udgående kundekontakt, og fungerede samtidig som back-up for teamlederen.
Arbejdsområde: Administration
Periode: februar 2016 - december 2017
2014 - 2014

Site manager

Københavns Oktoberfest Aps

Som Site Manager for Københavns Oktoberfest har jeg haft ansvar for opbygning og nedtagning samt for at sikre, at driften forløb gnidningsfrit under eventdagene. Jeg havde ansvar for at lede og instruere crewet for at undgå fysiske og miljømæssige skader samt for at træffe de endelige driftsbeslutninger. Derudover havde jeg ansvar for at koordinere leverandører og sikre, at alle restriktioner vedrørende sundhed og sikkerhed blev overholdt.
Arbejdsområde: Kunst & Kultur
Periode: august 2014 - oktober 2014
Mine kompetencer
Evner
administration ansvarlighed koordinering kundeservice kvalitetskontrol ordrebehandling portalink problemløsning procesoptimering samarbejde på tværs sap systemforståelse
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Administration Indkøb Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning
Geografi
Storkøbenhavn Østsjælland
Lønønske
38.000 DKK / måned
Kontakt mig!