At lede og udvikle servicefunktioner og afdelinger er min passion og styrke. Jeg tror på, at forene det bedste jeg kan, med det bedste af hvad andre mennesker kan. Min ledelsesstil er åben og direkte med fokus på coaching og mentoring.

Opdateret 26. april 2019
Min uddannelse
2007 - 2010

MBA

Anden uddannelsesinstitution i udlandet

Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
Periode: august 2007 - august 2010
1996 - 1998

BA i Økonomi og Ledelse

Anden uddannelsesinstitution i udlandet

Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
Periode: august 1996 - juni 1998
1994 - 1996

Markedsøkonom

Aarhus Business College

Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: august 1994 - juni 1996
Min erhvervserfaring
2016 - nu

Butikschef

Virksomhedsnavn skjult

1) Butiksledelse og daglig drift
2) Vedligeholde og udvikle den fælles identitet som frivillig med fokus på menneskelige kerneværdier koblet op på Røde Kors’ vision og historie
3) Butiksudvikling med fokus på sortiment, indretning og et højtserviceniveau
4) Økonomisk styring af budget, indfri forventninger til vækstmål og kontraktforhandlinger
5) Personaleledelse af +80 frivillige og praktikanter
o At fastholde og udvikle motivation, coaching og mentoring af frivillige
o Bidrage til personlig og faglig udvikling af ledige (samarbejde med lokale jobcentre)
o Sikre kontinuerligt tilgang af nye frivillige
o Uddannelse og vidensdeling
o Konflikthåndtering rekruttering og afskedigelser
6) Udbrede kendskabet til butikken og Røde Kors’ aktiviteter via annoncering, deltagelse i lokale arrangementer, foreningsaktiviteter og etablering af netværk med relevante interessenter
7) At understøtte og bidrage til løbende dialog og et godt samarbejde mellem ledelse, centrale aktører og samarbejdspartnere
8) At sikre udvikling og effektivitet i arbejdsgange, f.eks. ressourceforbrug, gennemløbstider, logistik, kørsel m.v.
9) Projektledelse af lokale og nationale kampagner såsom ”Smid Tøjet”, Julehjælp og forskellige arrangementer i lokalområdet
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: januar 2016 - nu
2016 - 2018

Serviceleder

Virksomhedsnavn skjult

1) Daglig ledelse af 35 kørende teknikere (telefoni, bredbånd osv.)
2) Budgetansvarlig inkl. løbende forbedring/reducering af årlige driftsomkostninger og opnå fastsatte mål for indtjening
3) Sikre løbende samarbejde mellem områderne, dialog på tværs i ledergrupperne og rapportering af resultater og aktiviteter til ledelsen
4) Personaleledelse
o HR administrative opgaver såsom godkendelse af løn og ferie samt varetage personalesager (påtale, advarsler, afskedigelser)
o Udvikling af individuelle mål inkl. årlige evalueringer
o Udvikling af kompetencer, coaching, sparring og mentoring af medarbejdere
5) Konsolidering af områder i forbindelse med overtallighed og/eller procesoptimering (f.eks. justering af kørsel, optimal brug af IT-systemer, kontraktforhandlinger osv.)
6) Bistå teknikerne med viden om nye udviklingstiltag og procedurer til understøttelse af deres daglige arbejde
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: november 2016 - december 2018
2014 - 2016

Konsulent

Virksomhedsnavn skjult

1) Karriererådgivning
2) Udarbejdelse af CV og online profiler for jobsøgende inkl. forberedelser til jobsamtaler og tests/profilanalyser
2) Projektansættelser med fokus på forandringsledelse, konsolidering og procesoptimeringer
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: januar 2014 - november 2016
2014 - 2015

Drift- og Servicechef

Virksomhedsnavn skjult

1) Daglig ledelse af drift- og serviceafdeling inkl. controller funktion for øvrige afdelinger i Danmark
2) Økonomi- og budgetstyring
3) Personaleledelse inkl. HR-opgaver, medarbejder evalueringer, rekruttering og afskedigelse samt kompetenceudvikling og coaching
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: januar 2014 - august 2015
2002 - 2014

Manager, IT/Digital Marketing Operations, world-wide

Virksomhedsnavn skjult

1) Strategisk, taktisk og operationel ledelse af organisationen (world-wide)
2) Personaleledelse af fastansatte og eksterne konsulenter (ca. 100 personer)
3) Udvikling og standardisering af servicefunktionen i alle afdelinger inkl. vækst strategier, innovation, integrering og forankring af service i tværgående processer
4) Opstart af nye afdelinger (ekspertise centre) inkl. udstationering af flere omgange i Indien, Ungarn og Rumænien
5) Økonomi- og budgetstyring inkl. månedlige/kvartalsvise prognoser
6) Opbygning af langsigtede og tætte kunderelationer inkl. kontraktforhandlinger med leverandører og samarbejdspartnere
7) International projektstyring inkl. implementering af projektstandarder og processer

Program Manager, Digital Marketing, world-wide (Hewlett Packard) 2004 – 2005
Project Manager, Digital Marketing, Europa (Hewlett Packard) 2002 – 2004
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: april 2002 - januar 2014
Mine kompetencer
Evner
afdelingsledelse coaching driftledelse driftøkonomi kundeservice optimering af arbejdsgange personaleledelse personaleudvikling vækst og strategi planlægning
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Human Resources Ledelse & Planlægning Organisation & Forening Undervisning
Geografi
Midtjylland Udlandet (øvrige) Østjylland (Aarhus)
Lønønske
45.000 DKK / måned
Kontakt mig!