Energisk cand.merc.’er med drive og erfaringer. Struktureret og proaktiv. Drives af at skabe fundamentet for, at få virksomhedens strategi eksekveret. Kompetencer inden for bl.a. HR og ledelse, strategisk planlægning, forretningsudvikling samt kommunikation og marketing. God finansiel forståels

projektledelse strategi nyuddannet forretningsudvikling resultatorienteret  

Opdateret 26. august 2016
Min uddannelse
9
2014 - 2016

Cand.merc.SOL

Syddansk Universitet (SDU)

Uddannelsesområde: Samfundsvidenskab
Periode: august 2014 - juni 2016
Min erhvervserfaring
2012 - 2016

Service - og outbound rådgiver (del%d)

Service - og outbound rådgiver (deltid), Danske Bank, Danske Direkte, Århus
Ansvarlig vagthavende for team 1, kunderådgivning, mødebooking, kort- udstedelse, kundevedligeholdelse.
Udbytte: Ansvarlighed, personaleansvar, udvidet situationsfornemmelse og proaktivitet, kundeservice og -håndtering, matching af kundetyper.
Arbejdsområde: Rådgivning & Support
Periode: april 2012 - juni 2016
2015 - 2016

Kommunikations-, PR- og HR ansvarlig (deltid)

Kommunikations-, PR- og HR ansvarlig (deltid), Erichsen Entreprise, Aarhus
Ansvarlig for vedligeholdelse af virksomhedens identitet.
Behjælpelig med HR samt kommunikationsmæssige tiltag. Udarbejdelse af kundeanalyse, transformeret statistisk data til let forståelige og anvendelig date. Div. ad hoc opgaver i flt. forretningsudvikling.
Udbytte: Organisationsforståelse og udvikling. Har hjulpet virksomheden med til at sikre flere byggeprojekter igennem kundeindsigt- og forståelse.
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: september 2015 - juni 2016
2016 - 2016

Internship

Internship i konsulentvirksomheden Insights Danmark, Aarhus, 6 måneder Specialesamarbejde kombineret med praktik.
Fokus på hvordan organisationen kan udvikle sig og tages .l næste vækstfase, gennem fokus på værdikæden herunder porteføljeudvikling, produktledelse samt corporate identitet.
Udbytte: Konsulentteknikker indenfor facilitering af workshops, erfaring med HR løsningsværktøjer, organisationsforståelse og -udvikling, strategi-, ledelses- og HR indsigt, forståelse for CSR projekter, produktudvikling.
Arbejdsområde: Human Resources
Periode: januar 2016 - juni 2016
2016 - 2016

Personlig Assistent

Personal Assistent for Theresa Blegvad, poli2kker (Venstre) og ejer af Insights Nordic.
Fokus på div. assistent og ad hoc opgaver, generel møde deltagelse,
personlig og professionel sparring mv. Udarbejdelse af PowerPoint præsenta4oner.
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: januar 2016 - juni 2016
2014 - 2014

Frivillig studienævnsrepræsentant,

Frivillig studienævnsrepræsentant, Studienævnet for Design og Turisme,
Syddansk Universitet, Kolding
Udbytte: Organisationsindsigt samt erfaring med tilrettelæggelse samt kvalitetssikring af de universitære designuddannelser.
Arbejdsområde: Administration
Periode: januar 2014 - august 2014
2011 - 2012

Café chef (fuldtid)

Fuldtids Café chef, Café Corfitz, Horsens
Ansvarlig for rekruttering og medarbejder oplæring. Ansvarlig for indkøb, selskabsplanlægning, samt salg.
Udbytte: Ledelses og administrationserfaring. Salg og indkøbs forståelse og erfaring, personale samt regnskabshåndtering.
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: januar 2011 - august 2012
Mine præferencer
Jobtype
Deltidsjob Fuldtidsjob Graduate/trainee
Arbejdsområde
Administration Arkitektur & Design Bank & Forsikring Human Resources Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Organisation & Forening Projektledelse Salg Topledelse
Geografi
Midtjylland Sydøstjylland Vestjylland Østjylland (Aarhus)
Kontakt mig!