Struktureret planlægger med 15 års erfaring og succes indenfor planlægning, kundeservice, koordinering og optimering. Har ofte skulle håndtere alle typer opgaver med hurtig, kreativ, men organiseret, tankegang – noget som jeg trives med, og ofte har fået ros for at kunne.

Planlægning Optimering Event Strukturering Koordinering  

Opdateret 17. februar 2021
Min uddannelse
- 2001

Markedsøkonom

Aarhus Business College

Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: - juni 2001
Min erhvervserfaring
2015 - 2016

Kørselsdisponent

Planlægning og koordinering af korn- og foderstoflevering til landmænd i primært Midt- og Nordjylland.
Arbejdsområde: Transport & Logistik
Periode: november 2015 - januar 2016
2004 - 2015

Kontorassistent

• Opstart og daglig ansvarlig for kommunal tømningsordning for bundfældningstanke - herunder udvikling og optimering af elektroniske løsninger.
• Opfølgning overfor og kontrol af entreprenører.
• Udarbejdelse og formulering af EU licitation.
• Udarbejdelse af kravspecifikation til administrationssystem, samt iværksættelse af nye (tømnings)ordninger.
• Rådgivning om affaldshåndtering til private og erhverv.
• Udarbejdelse og opdatering af hjemmeside.
• Planlægning af fælles, interne, kurser for de kontoransatte.
• Mundtlig og skriftlig kommunikation med borgere og kommuner.

Nogle af de vigtigste resultater:
• Opnået stor erfaring med og bred forståelse for ledelse af større og mindre projekter.
• Planlægning og optimering af arbejdsgange for blandt andet tømningsordning for bundfældningstanke – herunder opstart af elektroniske løsninger til denne tømningsordning.
• Skabe overblik over de samlede processer i forbindelse med administrationssystemer.
• Opstart af nye elektroniske administrationssystemer – herunder udarbejdelse og opfølgning på kravspecifikation.
• At skabe tilfredse borgere og kunder gennem god service.
• Fastholdelse af de gode relationer til borgere, kommuner og entreprenører.
• Koordinering og planlægning af arbejdsopgaver og telefonpasning internt i huset.
• Blevet styrket i skriftlig kommunikation til og med alle, på alle niveauer, ved bl.a. at skrive breve til borgere; breve for kommunerne; kravspecifikationer; tekst til hjemmeside; manualer til nye systemer til brug for nye medarbejdere m.m.
• At være omstillingsparat så alle opgaver blev løst rettidigt og ordentligt.
• Fået god erfaring med at etablere daglige rutiner - og samtidigt lært at bevare roen når kaos opstår og vælter rutinerne.
Arbejdsområde: Administration
Periode: januar 2004 - juni 2015
2001 - 2003

Kørselsleder

• Daglig planlægning og ledelse af arbejdet for +/- 30 skraldemænd og chauffører.
• Koordinering af materiel.
• Kontrol af kontrakt.
• Indkøb af materiel—bl.a. kontorartikler, møbler, mobiltelefoner.
• Opstart af ny afdeling i Randers.
• Modtage og behandle reklamationer fra borgere og kunder.

Nogle af de vigtigste resultater:
• Indfriede krav til, og fik tydeliggjort evnen til, at kunne planlægge og koordinere på kort og lang sigt – f.eks. planlægningen af arbejdet for skraldemænd og chauffører i forbindelse med ferie, og koordinere selvsamme ved sygdom; planlægning af materiel så rette materiel blev opstillet på rette tid og sted; kontrol af materiel på eksternt lager.
• Fastholdelse af gode relationer til mange menneskelige niveauer – kunder, kommuner, skraldemænd og øvrige kollegaer.
• Vellykket opstart af den nye afdeling i Randers.
Arbejdsområde: Administration
Periode: marts 2001 - december 2003
2000 - 2001

Vikar

Blev benyttet som tilkaldevikar til bl.a. indtastningsjobs. Endte som vikar ved MiljøTeam A/S i Århus. Blev efter kort tid fastansat ved MiljøTeam A/S.
Arbejdsområde: Administration
Periode: juli 2000 - marts 2001
1994 - 1999

Før og under studie

Før Markedsøkonomstudiet har jeg haft forskellige servicerelaterede jobs som bl.a.:
• Ufaglært tjener ved Restaurant Vigen i Ebeltoft
• Sæsonarbejder i Skandinavisk Dyrepark
• Landpostbud
• Guide og chefguide for Express Rejser i Tyrkiet og på Gran Canaria

I alle stillingerne har omdrejningspunktet været kundeservice og betjening. Stillingen som chefguide var dog af mere administrativ karakter, hvor jeg fik lov til at bruge mine planlægningskompetencer. Desuden har alle stillinger tydeliggjort mine evner til at kommunikere med alle typer mennesker i alle situationer.
Arbejdsområde: Administration
Periode: juli 1994 - juli 1999
Mine præferencer
Jobtype
Deltidsjob Event Fuldtidsjob Vikariat
Arbejdsområde
alle
Geografi
Midtjylland Nordjylland Sydvestjylland (Esbjerg) Sydøstjylland Udlandet (øvrige) Vestjylland Østjylland (Aarhus)
Kontakt mig!